chene

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement afgesloten maar geen ziggo bonus gekregen

Ik heb een abonnement bij vodafone afgesloten en aangegeven dat ik ook klant ben van ziggo, dit zou er voor moeten zorgen dat ik 2,50 minder per maand kwijt zou zijn. Nu krijg ik net een bevestiging van vodafone en moet ik alsnog het volle bedrag per maand gaan betalen, Hoe komt dit en kan ik dit wijzigen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @chene 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 
Wat leuk dat je bij Vodafone een abonnement hebt genomen. Deze regel staat niet op je contract omdat het er los van staat. Je krijgt binnen 1 a 2 weken bericht dat ze alles hebben gecontroleerd op adres gegevens en dan krijg je die korting alsnog, net zoals je dubbele data. 

Het staat niet op je contract omdat dit extra is. Mocht je nu bij Ziggo opeens weggaan dan kan Vodafone je korting en dubbele data terug draaien. Maar het komt goed!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @chene 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 
Wat leuk dat je bij Vodafone een abonnement hebt genomen. Deze regel staat niet op je contract omdat het er los van staat. Je krijgt binnen 1 a 2 weken bericht dat ze alles hebben gecontroleerd op adres gegevens en dan krijg je die korting alsnog, net zoals je dubbele data. 

Het staat niet op je contract omdat dit extra is. Mocht je nu bij Ziggo opeens weggaan dan kan Vodafone je korting en dubbele data terug draaien. Maar het komt goed!

chene
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat als ik het pakket niet op mijn eigen adres laat bezorgen.  En dus op dat adres er geen ziggo aanwezig is

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Het contract adres van je Ziggo & Vodafone abonnement MOETEN het zelfde zijn. Als daar een afwijking in zit dan krijg je geen korting en ook geen dubbele data. Het gaat niet om het bezorg adres maar om het contract adres!
 

Hoe kan ik de extra voordelen krijgen?
Door de benodigde producten op één adres te hebben staan. Ze hoeven trouwens niet op dezelfde naam te staan. Het hele gezin kan dus meedoen! 

Wanneer krijg ik de gratis extra's?
Binnen 3 dagen na activatie van de benodigde abonnementen zetten wij de gratis extra’s voor je klaar.

Krijg ik alle gratis extra's zo lang ik klant ben?
Jazeker, zo lang als je de benodigde abonnementen hebt krijg je elke maand non-stop Dubbele data, een gratis TV-pakket en een gratis Veilig online pakket. En ook de € 2,50 bij Start en Red Together extra, € 5 korting op Red, en op de oude Smart en Black abonnementen blijft elke maand gelden.

Bij mij thuis hebben we meerdere Vodafone abonnementen. Krijgen we op elk abonnement maandkorting?
Je krijgt de korting op maximaal tien Red en/of Smart, Black en Start abonnementen op jouw adres. Dus ook grote families zitten goed!

De € 2,50 korting geldt alleen voor Start en Red Together Extra abonnementen aangesloten of verlengd op of na 4 maart 2019. En de € 5 korting geldt alleen op Red, Smart en Black abonnementen aangesloten of verlengd op of na 18 april 2017.


Meer info: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/ziggo/gratis-extras

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Nog even voor de zekerheid:
Als je op het contract een ander adres hebt gegeven dan waar je woont, dan ontvang je niets. Als je contract het zelfde adres is als je eigen Ziggo adres maar je hebt het laten toezenden naar een ander adres, dan krijg je wel die korting.

Wat ik alleen vreemd vind is dat je alles naar een ander adres hebt laten sturen, sta beetje vreemd te kijken dat dit kan. Maar goed, als je dit zo hebt afgesproken, dan zal het wel. 

Bij vragen en/of twijfel of alles wel op het zelfde adres staat, bel 0800-0560

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

@chene,

We zijn benieuwd naar een update! 🙂 Is je contractadres voor zowel Vodafone als Ziggo hetzelfde? De informatie die Energieboy geeft, klopt. Als de contractadressen overeen komen, krijg je de korting op je factuur toegekend. Mochten we via de Community nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons weten! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic