SFolkers

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Abonnement overnemen partner lukt niet

Beste Vodafone, 

Ik heb mijn abonnement Start L omgezet naar een Red together abonnement. Vandaag wil ik mijn partner toevoegen (ook Vodafone klant) via my Vodafone, maar krijg deze melding:

Abonnement overnemen niet mogelijk

Je kunt het abonnement op dit moment niet overnemen. Om privacy-redenen kunnen we hierover geen verdere informatie geven. Vraag de huidige eigenaar contact op te nemen met onze klantenservice voor meer informatie. Of ga samen even langs een Vodafone winkel.

Wat is hier de reden van? Heeft dit met looptijd van haar abonnement te maken, want nergens op de site wordt je geïnformeerd over contractduur in combinatie met overname van een abonnement. 

 

Vriendelijke groet, 
Stefan Folkers

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Is haar abonnement omgezet naar jou klantnummer? Dat is wel belangrijk, anders lukt het niet.  Wil je een groepslid toevoegen, maar heeft het abonnement een ander contract of klantnummer? Neem het abonnement dan eerst over op jouw contract. Je regelt het in een paar klikken in My Vodafone.

 

Hulp nodig? Bel dan ons speciale Red Together team op 0800-020 09 76 (ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur & za 08.00 - 18.00 uur).

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Is haar abonnement omgezet naar jou klantnummer? Dat is wel belangrijk, anders lukt het niet.  Wil je een groepslid toevoegen, maar heeft het abonnement een ander contract of klantnummer? Neem het abonnement dan eerst over op jouw contract. Je regelt het in een paar klikken in My Vodafone.

 

Hulp nodig? Bel dan ons speciale Red Together team op 0800-020 09 76 (ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur & za 08.00 - 18.00 uur).

SFolkers
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Precies bij die stap loop ik al vast. Bij de optie abonnement overnemen vul je betreffende 06 nummer in en zou je een code moeten kunnen ophalen. Dan krijg ik de melding ik het abonnement op dit moment niet kan overnemen. Dit is volgens de informatie wel de manier om het abonnement van partner op mijn naam te krijgen.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 36Posts
  • 12Oplossingen
  • 3Likes

Hi @SFolkers!

Vreemd dat het allemaal niet wil lukken! Ik zie dat @Energieboy al wat advies gegeven heeft wat je kan doen of dat je het Red Together Team kan bellen, ben je daar nog verder mee gekomen? 

Als er al een account is van je partner, dan is het toevoegen niet mogelijk. Dat moet dan eerst losgekoppeld worden zodat je het aan je eigen MyVodafone kan koppelen. Maar misschien heb je het al geregeld dus laat even weten of je mijn hulp nog nodig hebt! Wil je dan beide 06nummers achterlaten onder je gegevens? 🙂 

SFolkers
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb gebeld met het Red Together team. Helaas zit er blijkbaar een storing in de makkelijke versie van het overnemen van een abonnement. Het ophalen van de code lukt, maar daarna komt ook bij hun de melding dat overnemen niet mogelijk is. 
Nu op aanraden van het servicecenter via een online overnameformulier een poging doen om contract over te nemen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic