Keiyi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiele hotspot in België: Laptop ziet netwerk niet

Hi all,

ik ben momenteel aan het verhuizen naar Belgie vanaf Nederland. Nu krijg ik echter mijn mobiele hotspot niet aan de praat. Als ik de telefoon de netwerkaanbieder automatisch laat kiezen pakt ie Proximus, waar ik volledig bereik heb en 4G. De APN staat ook goed. Desondanks ziet mijn laptop mijn iPhone simpelweg niet. Ik heb al een netwerkreset gedaan op mijn laptop, de drivers disabled en enabled maar hij ziet mijn hotspot nog altijd niet. Zelfs niet via de kabel. Enig idee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 18Oplossingen
  • 9Likes

Hi @Keiyi!

Ga je de Hollandse bodem verlaten? Gelukkig ben je nog een beetje dichtbij!

Als je alle instellingen goed staan, ook de APN dan is het even de vraag of het de hotspot is die niet goed uitzendt of misschien de laptop. Kan een ander apparaat jouw hotspot wel vinden? Heeft het in Nederland wel altijd goed gewerkt? 

Wil je voor de zekerheid toch even de APN instellingen checken door deze pagina te openen:
https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roami...

Bekijk in context

1 Reactie 1
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 18Oplossingen
  • 9Likes

Hi @Keiyi!

Ga je de Hollandse bodem verlaten? Gelukkig ben je nog een beetje dichtbij!

Als je alle instellingen goed staan, ook de APN dan is het even de vraag of het de hotspot is die niet goed uitzendt of misschien de laptop. Kan een ander apparaat jouw hotspot wel vinden? Heeft het in Nederland wel altijd goed gewerkt? 

Wil je voor de zekerheid toch even de APN instellingen checken door deze pagina te openen:
https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roami...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic