marcokreeft

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement overgedragen maar betaal er nog steeds voor

Ik heb begin juni een van mijn twee abonnementen overgedragen naar mijn vader, maar ik betaal nog steeds voor het abonnement. Ik heb ook al met de klantenservice gebelt, maar deze zeggen dat het andere nummer is overgedragen terwijl ik het formulier toen met een medewerker heb ingevuld en het andere nummer niet eens op het formulier heb geschreven. Hoe kan dit fout gaan? En@Vodafone, hoe lossen we dit op?
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Marco, daar helpen we je graag mee maar deze vraag kan ik via het forum niet met je behandelen. Ons forum is vooral bedoeld voor algemene informatie, tips, tricks en berichtgeving.

Dit is een vraag die echt specifiek voor onze klantenservice is. Als je liever niet nog eens belt kun je ons ook mailen, twitteren of op facebook een berichtje achterlaten. Mijn collega's helpen je dan verder
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic