svennie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobiele nummer

Ik heb met mijn nieuwe mobiel ook een andere nummer gekregen.
Maar ik krijg nu soms whatssap berichtjes van mensen die ik niet ken met de vraag of ik ... ben een vriend dus van die mensen die schijnbaar dit nummer dus ook heeft gehad? hoe kan dit?
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
svennie schreef:
Ik heb met mijn nieuwe mobiel ook een andere nummer gekregen.
Maar ik krijg nu soms whatssap berichtjes van mensen die ik niet ken met de vraag of ik ... ben een vriend dus van die mensen die schijnbaar dit nummer dus ook heeft gehad? hoe kan dit?
Hallo Svennie, klopt zoiets kan wel eens voor komen.

Een mobiel nummer dat je krijgt is soms eerder door iemand gebruikt. We kunnen niet altijd iedereen een 100% nieuw mobiel nummer geven. Er is een beperkt aantal mogelijke combinaties van 10 cijfers die beginnen met 06. Op een gegeven moment zijn de mobiele nummers op, dus je moet wel "hergebruiken".

Het is wel zo dat een mobiel nummer minimaal een half jaar en meestal minimaal een jaar niet in gebruik (afgesloten) geweest is. Het kan uiteraard dat kennissen van degene die het nummer ooit gehad heeft een jaar later nog eens gaan proberen te bellen / whatsappen / sms'en / etc maar dat komt bijna nooit voor.

Mocht het bij jou nou heel veel voorkomen, dan neem even contact op met de klantenservice. Misschien is er dan een nieuw nummer voor je te regelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic