Hallo, ik heb 30 september een sim-only abonnement met nummerbehoud besteld. Ik zag op de statuspagina dat er maar geen vooruitgang in kwam, dus heb ik gebeld met de helpdesk. Het bleek een fout te zijn geweest in het nummerbehoud en het zou goed moeten komen. Een paar dagen later was er nog steeds niets veranderd in de bestelstatus dus heb ik maar weer even gebeld met de helpdesk. Het bleek weer fout te zijn met nummerbehoud. het is toen weer geregeld en het zou goed moeten komen. Ik heb vervolgens nog 4 keer moeten bellen voor de status. Het is nu sinds 22 oktober niet veranderd. Ik vind het niet erg dat het zo lang duurt, maar vrijdag 29 november gaat het abonnement in en dan heb ik de simkaart nodig om van dit abonnement gebruik te maken. Ik wil graag dat ik voor vrijdag 29 november de simkaart ontvangen heb. Anders ga ik aan de mouw trekken van enkele consumenten instanties, omdat Vodafone mij een product verkoopt waarvan ik geen gebruik kan maken.