jeromerieu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart activeren

Ik heb al 2x telefonisch contact op genomen met vodafone om mijn nieuwe simkaart te activeren, whatsap etc. doet het gewoon via wifi. maar nog steeds heb ik geen netwerk, is dit een kwestie van tijd of is er een andere reden?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @jeromerieu,

Heb je deze simkaart gekregen ivm nummerbehoud of is het een verlenging?
Bij nummerbehoud gaat de simkaart pas werken als dit proces voltooid is. De simkaart van de oude provider werkt in dat geval dan ook niet meer.

Als het om een verlenging gaat dan raad ik je aan nog eens met de klantenservice contact op te nemen, dan gaat er toch iets mis.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic