DanielleMarjori

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement kosten die ik niet heb gemaakt

Goedemiddag,

Vorige week ontving ik een bericht dat ik voor €100 aan data verbruikt zou hebben en mijn data afgesloten was. Volgens MyVodafone heb ik nog 800 mb over en heb ik een BloX beperkt internet (oid) aanstaan dat ik niet over mijn abonnement heen kan gaan, want dat mijn data snelheid dan verminderd. Daarnaast ben ik zoals ik vorige week ook heb uitgelegd nog nooit in de buurt gekomen van het opmaken van mijn data, waardoor ik het een vreemd verhaal vind.
Ik heb daarom meteen gebeld, waar ik tot twee keer toe meer dan tien minuten in de wacht heb gestaand, daarna via Facebook contact gezocht waar ik niet verder kwam omdat de mevrouw vanuit Vodafone (denk ik) het probleem niet begreep, uiteindelijk nogmaals met de klantenservice gebeld en uiteindelijk bij Rianne van de betalingen-afdeling terecht kwam. Zij kon mij gelukkig wel helpen en zou voor mij de €100 crediteren (zodat ik dit niet hoefde te betalen), zolang ik maar mijn data de rest van de maand niet zou gebruiken. Ik heb hiermee ingestemd, helaas kon ik geen schriftelijke bevestiging krijgen, maar alleen haar naam (nogmaals: Rianne van betalingen).
Ondanks alles kreeg ik vandaag nogmaals een sms dat mijn databundel verbruikt is en dat ik vanaf dit moment kosten buiten mijn bundel zou maken bij gebruik van data of internet. Op MyVodafone staat daarnaast nog steeds dat ik €100 buiten mijn bundel verbruikt zou hebben.

Ik hoop dat dit opgelost kan worden voor het einde van de maand, zodat ik een normale rekening krijg (van ±€32, zoals mijn abonnement is) plus dat mijn BloX van beperkt internet, zodat ik überhaupt niet over mijn tegoed heen kan gaan, weergegeven wordt en ik vanaf volgende maand gewoon weer data heb.

Tot slot, wil ik nog vermelden dat ik een update van mijn abonnement heb gehad deze maand en dus vermoed dat daar al dit gedoe vandaan komt en ik het heel vervelend vind hoe dit loopt.

Met vriendelijke groet,
Danielle Janssen
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @DanielleMarjori

Vervelend dat het mis gaat.
De achternamen van Vodafone medewerkers worden nooit gegeven ivm hun privacy en hun veiligheid.

Betreft de kosten buiten de bundel: u geeft aan dat de blox beperkt internet aan staat. Deze blox zorgt er inderdaad voor dat er geen kosten buiten de bundel worden gemaakt en het internet een stuk langzamer wordt. Waarschijnlijk zoals je zelf aangeeft is het mis gegaan tijdens de migratie van je abonnement.

Ik neem aan dat Rianne dit gaat crediteren zodra de rekening klaar is oftewel deze maand is afgelopen. Dt staat dan zodra de rekening online komt ook erop. Tevens als de afspraak is gemaakt betreft het niet gebruiken van data dan raad ik u ook aan om dit niet te doen. Gebeurt dit wel dan zijn de kosten voor uw eigen rekening.

Mocht je nog vragen hebben hierover dan raad ik u aan om contact op te nemen met de klantenservice. Wij forumleden kunnen niet in de systemen van Vodafone. Voor tips and tricks ben je hier altijd welkom.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic