Saar001

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement geweigerd. (geld terug?)

Ik heb vandaag een bestelling geplaats met een abonnement, die is helaas geweigerd. Waarom weet ik niet, er stond ivm krediet check maar ik heb nooit eerder een abbo of schulden gehad. Maar goed nou vroeg ik mij af zijn er verder nog opties? Bijvoorbeeld een voorschot op de komende maanden betalen.. En een andere vraag ik heb de bestelling wel gewoon betaalt dus krijg ik dit terug gestort binnen een paar dagen of moet ik daar ook zelf achter na gaan. Ik kan jullie niet mailen en bellen ga ik niet aan beginnen.
5 Reacties 5
Saar001
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
??????
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Saar,

Hoe heb je te horen gekregen dat het afsluiten van het abonnement gewijgerd is? Normaal wordt er met jouw contact opgenomen waarom dit niet mogelijk was, dit zal binnen enkele dagen zijn. Het bedrag zal vanzelf worden teruggestort op je rekening, hoelang dit duurt durf ik je niet te zeggen.
Saar001
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, ik heb nog niks ontvangen..
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @Saar001 Neem anders even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor je nakijken waarom jouw bestelling is afgewezen en of er nog andere mogelijkheden zijn. Zo zit je in elk geval niet te wachten.
Ruudd

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik wacht al 2 maanden op mn geld.
Webwinkel annuleert mn bestelling op 17 / 9 / 2014 (we leven nu 11/11/2014)
Doorverbonden door verkoop met betalingen naar verkoop naar betalingen naar helpdesk.
2x chatten
u krijgt uw geld terug maar dat kan 4 tot 6 weken duren????????
nu 2 maanden verder .... nog nix ontvangen

ik kreeg helemaal geen terugkoppeling dat de bestelling geannuleerd was, kwam erachter toen ik informeerde waar mn toestel was gebleven.

Wat een organisatie zeg die vodafone.
afd status nogwat ene Martijn...
Nee ik mag u niet doorverbinden met mn supervisor als het goed is .... heeft u binnen 10 werkdagen uw geld.
dus al met al 2 maanden wachten en dan weer 2 weken wachten op 420 euro.
als de telefoonrekening niet betaald wordt krijg ik een deurwaarder???
WAARDELOZE ORGANISATIE ZEG

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic