webbyman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pre-Paid kaart ge-deactiveerd door Vodafone

Mijn PrePaid SIM-kaart is door Vodafone gedeactiveerd
Nu wil ik deze graag weer gaan activeren, maar dat is een hele toer!
Als eerste het pre-paid support nummer gebeld van de Vodafone website.(0554500100)
Volgens de website met optie 9, helaas deze optie bestaat helemaal niet.
Dan maar een andere optie gekozen. Na 5 minuten wachten eindelijk een medewerker
aan de telefoon die aangeeft dat ik een ander nummer moet bellen want zijn gaan niet over PrePaid!
Pfff, dat stond ECHT op de website!
Ok, het andere nummer gebeld (09000940), na 15 munuten een medewerker aan de lijn.
Die kan niet helpen, want ik moet bij de PrePaid afdeling zijn! Echter ze kan me doorverbinden.
Na weer 5 minuten wachten, een andere medewerker, maar ook die zegt dat ik bij de PrePaid afdeling moet zijn!
Nu wordt ik echt boos, want dat heb ik nu te vaak gehoord van de verschillende medewerkers.
Ik moet weer een ader nummer bellen, echter dat kan NU niet weer want Vodafone support is ondertussen gesloten! Ik ben ook maar pas 45 minuten bezig om het probleem opgelost te krijgen!
HELP, HELP! Hoe activeer ik mijn SIM-Kaart weer zodat ik mijn nummer weer kan gebruiken????!!!!
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @webbyman

Het lijkt me in dit geval belangrijk om eerst vast te stellen wat er precies aan de hand is en waarom je nummer is geblokkeerd. Heb je wellicht al langer dan een jaar niet meer opgewaardeerd?
webbyman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje,

Dank je voor je antwoord. Inderdaad jij stelt de goede vraag!
Ik heb dat ook geprobeerd via de service lijn van Vodafone, maar die konden mij dat niet uileggen.
Ik heb in totaal dus 35 minuten (a 0.45 eurocent/min) geprobeert om dit duidelijk te krijgen via de service lijn!
Ten einde raad ben ik gisteren naar een Vodafone winkel gegaan, waar ze binnen 1 minuut dezelfde
vraag als jij stelde en ook gelijk konstateerde dat de kaart daarom ge-deactiveerd was.
Helaas kan ik dit niet meer ongedaan maken en daarmee is ook mijn 06 nummer vervallen.
Zwaar Balen!

Ik zal dus een nieuw pre-pay kaart moeten aanschaffen en dat zal zeer waarschijnlijk NIET Vodafone zijn
gezien mijn huidige ervaring met jullie service lijn!

Groeten Ruud

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @webbyman

Inderdaad erg gek dat ze je dit aan de lijn niet konden vertellen. Wel kan ik je geruststellen, de kosten voor het gesprek dat je hebt gehad zijn €0,45 cent in totaal. Je betaalt namelijk per gesprek, en niet per minuut. 😄

Jammer dat je nummer echt definitief is vervallen! 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic