tkoert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement afgesloten door Vodafone

Vandaag kon ik eindelijk weer eens inloggen in mijn vodafone, en kwam tegen dat mijn abbonnement is afgesloten door Vodafone. Ik heb namelijk niets opgezegd, ik geef toe dat ik wat achterliep door ernstige financiele redenen, ik heb echter wel betaald en heb van vodafone dit geld dan ook nooit terug ontvangen. Ondertussen zou ik volgende maand weer helemaal bij zijn.
Dat ik een paar maanden mijn telefoon niet heb kunnen gebruiken ivm achterstand begrijp ik. Dat ik echter nu een jaar lang moet betalen zonder hier maar iets voor terug te hebben gehad vind ik niet kunnen.
Eigenlijk wil ik graag weer gebruik maken van de telefoon, daar ik weer werk heb en aankomende maand het laatste stukje op kan lossen.

Anders zou ik graag willen weten wat ik voor die +_ 600 euro krijg??
Ik zou dit probleem graag willen oplossen.
En hoop dat het anders kan. over anderhalve week, doe ik weer een betaling, dan loop ik weer helemaal bij.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tkoert , Welkom op het forum :).

Oei je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact/ wij kunnen je vraag niet via het forum beantwoorden omdat daarvoor toch het een en ander doorgezocht moet worden, lees hier waarom.

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tkoert , Welkom op het forum :).

Oei je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact/ wij kunnen je vraag niet via het forum beantwoorden omdat daarvoor toch het een en ander doorgezocht moet worden, lees hier waarom.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic