wfridrichs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone cloud

Heb mijn 5 gb bereikt en heb nu alle bestanden gewist. Waarom blijft de limiet op 96 % staan en gaat zich niet restten naar 0 ga ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @wfridrichs,

Ik heb het even voor je getest. De knop 'Leeg prullenbak' is wel zichtbaar bij de prullenbak. Zie deze afbeelding:



Of bekijk je dit via de app? Ik ben ingelogd met een computer via https://cloud.vodafone.nl.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @wfridrichs,

Heb je de bestanden ook gewist uit de prullenbak?
wfridrichs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb alle bestanden gewist via de prullenbak. Ik zie nergens een icoon om de prullenbak te legen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @wfridrichs,

Ik heb het even voor je getest. De knop 'Leeg prullenbak' is wel zichtbaar bij de prullenbak. Zie deze afbeelding:



Of bekijk je dit via de app? Ik ben ingelogd met een computer via https://cloud.vodafone.nl.
wfridrichs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel. Het wilde niet op mijn Phone, maar wel op de ochtend.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn om te lezen @wfridrichs

Bedankt voor je terugkoppeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic