patriciaw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement Vodafone en geen bereik - simkaart geblokkeerd?

Beste medewerkers,

Vandaag is mijn Vodafone abonnement bij jullie gestart.
Mijn simkaart heb ik in mijn mobiel geplaatst, echter heb ik geen bereik.

Ik had zojuist ook jullie klantenservice gebeld. De medewerker die ik heb gesproken, zei dat mijn simkaart geblokkeerd is en dat ik morgen zou moeten terugbellen, omdat de klantenservice zou gaan sluiten.

Graag zou ik willen weten hoe het kan dat mijn simkaart geblokkeerd is.
Dit probleem wil ik natuurlijk zo snel mogelijk oplossen!

Graag hoor ik van jullie.
Groeten,
Patricia
8 Reacties 8
Harm1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem; al meer dan 12 uur geen service!!! Oude sim kaart doet ook niets meer dus ben al die tijd niet bereikbaar. Eerst een raar verhaal dat mijn abonnement geblokkeerd was terwijl ik gisteren een nieuw toestel en sim ontvangen heb... Daarna een ander nummer moeten bellen (men kon niet eens doorverbinden). Daar werd gezegd dat er een grote storing was en het misschien wel 48 uur kon duren voor ik weer kon bellen! Net mijn abonnement verlengd maar denk dat ik alsnog op ga zeggen. Totaal geen communicatie vanuit Vodafone. Het hele jaar al een hoop ellende met medewerkers die allemaal iets anders zeggen, lange wachttijden, tot drie keer toe verkeerde sim toegezonden. Wel steeds vragen op allerlei enquêtes en feedback in te vullen. Maar vervolgens totaal geen reactie. Ook geen reactie bij verzoek tot opzegging. Ik weet het ook echt niet meer....
patriciaw
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn vraag heeft zich al vanzelf beantwoord.

Anonymous
Niet van toepassing
Kan me de frustratie Goed voorstellen

Vanuit hier kan ik echter hierin niks betekenen hoe graag ik dat ook zou willen. Ik raad je aan om contact op te nemen nogmaals met de klantenservice afdeling spc of use. (Dit kan tevens ook via de chat)
Het officiële traject van een simkaart activatie duurt 48 uur, echter normaliter is dit vaak sneller en al binnen een half uur geregeld. Wat precies aan de hand is bij je durf ik niet te zeggen. Als het nummer geblokkeerd is geweest dan moet eerst de blokkade verwijderd worden voordat er een nieuwe simkaart geactiveerd dient te worden.
Harm1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

In de brief die bij het toestel en de sim zit wordt met geen woord gerept over 48 uur. Er staat alleen maar uitgelegd hoe ik mijn nieuwe simkaart moet activeren en dat heb ik gedaan. Vervolgens werkt noch mijn oude, noch mijn nieuwe simkaart en kan ik al bijna 24 uur niet bellen, sms'en etc.!!!!!
Anonymous
Niet van toepassing
Dan neem voor de zekerheid contact op met de klantenservice, via Facebook, Twitter, chat of via een andere telefoon.
Mijn collega's op deze afdelingen kunnen wel in de systemen.
Harm1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Steven,

Antwoord was vanmorgen dat jullie niet weten hoe lang het nog gaat duren en ik zou vóór 12.00 uur worden teruggebeld door een Teamleider. Kijk even op je horloge; je raad het al. Niet teruggebeld... Tja, wat moet ik hier nog over zeggen...
Harm1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn simkaart doet het niet. Vraag van jullie klantenservice; betreft het het toestel waar u nu mee belt? Uh..... Mijn zoon van 5 is blijkbaar nog intelligenter dan de meesten van jouw collega's. Ik zou echt plaatsvervangende schaamte hebben. Sorry dat ik niet meer positief kan zijn na 24 uur van dit soort onzin zonder enige vorm van oplossing. KAN WERKELIJK NIEMAND BIJ VODAFONE EVEN OP DE ACTIVATITIEKNOP DRUKKEN. HALLOOOOO!!! BEN EEN TROUWE KLANT DIE ZOJUIST MET 2 JAAR VERLENGD HEEFT! IEMAND?!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Harm1 ik begrijp dat het erg frustrerend is dat je simkaart nog niet werkt. Dat is echter geen reden om je zo denigrerend uit te laten en om in caps lock een bericht te schrijven. Hier op het Vodafone Forum is het de bedoeling dat de andere forumleden je met je vraag kunnen helpen. Omdat dit bij jou niet kan zonder in onze systemen te kijken, is het Forum geen geschikte plek voor je vraag. Ik sluit dit bericht daarom en raad je aan om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. Als je mijn collega's op een normale manier te woord staat dan helpen ze je vast graag.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic