Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Mijn simkaart doet het niet. Vraag van jullie klantenservice; betreft
het het toestel waar u nu mee belt? Uh..... Mijn zoon van 5 is blijkbaar
nog intelligenter dan de meesten van jouw collega's. Ik z...
Hi Steven,Antwoord was vanmorgen dat jullie niet weten hoe lang het nog
gaat duren en ik zou vóór 12.00 uur worden teruggebeld door een
Teamleider. Kijk even op je horloge; je raad het al. Niet terugg...
Beste Steven, In de brief die bij het toestel en de sim zit wordt met
geen woord gerept over 48 uur. Er staat alleen maar uitgelegd hoe ik
mijn nieuwe simkaart moet activeren en dat heb ik gedaan. Ver...
Ik heb precies hetzelfde probleem; al meer dan 12 uur geen service!!!
Oude sim kaart doet ook niets meer dus ben al die tijd niet bereikbaar.
Eerst een raar verhaal dat mijn abonnement geblokkeerd was...