Hallo Ernst Mulder,
Ik ben geen medewerker van Vodafone. Maar een onafhankelijk en vrijwillig Forum-lid.
Via jouw eigen digitale "My Vodafone" omgeving, kun je bij de titel Rekeningen al jouw facturen in PDF-formaat downloaden en raadplegen. En eventueel afdrukken.
Je kunt "My Vodafone" aanklikken op de homepage van Vodafone.
De uitgebreide factuur-specificatie zal dan op jouw vragen een antwoord geven.
Ik kan alleen maar vermoedens uiten, op grond van mijn Forum-ervaring.
Mijn eerste vermoeden is dat Vodafone kosten voor een mislukte automatische incasso (van de voorgaande keer) bij jou in rekening heeft gebracht. Volgens mij zijn die kosten ongeveer €1,80
Dus dat zou kunnen.
Mijn tweede vermoeden geldt als jij structureel facturen ontvang met een bedrag van €44,29
Dat is dan de inflatie-correctie die Vodafone per 1 Oktober 2013 heeft berekend voor alle abonnementen.
Kijk je factuur-in-pdf-formaat er maar op na.
Succes !
Netwerker