Beste Vodafone medewerkers,
Ik heb in augustus contact met een van u medewerkers opgenomen, omdat ik mijn abonnement wilde verlagen. Zij heeft me geïnformeerd dat in verband met de actie van mijn abonnement (25 euro p.m. i.p.v. 50 euro), ik het beter na 1 september kon verlagen. Ik vertrouwde er op dat ze mij de juiste informatie gaf, omdat ik geen 50 euro per maand over heb. Dit blijkt nu niet te kloppen. Ik had vandaag (19 september) weer gebeld om mijn abonnement te verlagen en uw medewerker informeerde mij dat het niet meer mogelijk is sinds 1 SEPTEMBER. Ik werd hierdoor erg gefrustreerd en besloot weer terug te bellen. Ik kreeg dit keer een andere vrouw aan de lijn. Zij informeerde mij dat ik één keer kosteloos mijn abonnement kon verlagen en dat zij contact met hun zou opnemen. Daarna had ze me doorverbonden. Na wat muziek wordt er opeens opgehangen. Dus ik bel weer terug. Het was dezelfde vrouw en ze ging me weer door verbinden. En weer hetzelfde verhaal het is niet mogelijk mijn abonnement te verlagen. Wat nu? Want op u website staat dat het nog steeds mogelijk is. En ik heb mijn abonnement 1 jaar geleden aangesloten. Zie onderstaande bericht.
Minder minuten, sms of dataJe kunt je abonnement verlagen als je langer dan 6 maanden geleden je abonnement hebt aangesloten of verlengd. Dit kost eenmalig € 50.
Ik hoop zo snel mogelijk van u te horen.
Met vriendelijke groet,
FA