FaadumoAliNour

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement 1 stap verlagen!!!

Beste Vodafone medewerkers,

Ik heb in augustus contact met een van u medewerkers opgenomen, omdat ik mijn abonnement wilde verlagen. Zij heeft me geïnformeerd dat in verband met de actie van mijn abonnement (25 euro p.m. i.p.v. 50 euro), ik het beter na 1 september kon verlagen. Ik vertrouwde er op dat ze mij de juiste informatie gaf, omdat ik geen 50 euro per maand over heb. Dit blijkt nu niet te kloppen. Ik had vandaag (19 september) weer gebeld om mijn abonnement te verlagen en uw medewerker informeerde mij dat het niet meer mogelijk is sinds 1 SEPTEMBER. Ik werd hierdoor erg gefrustreerd en besloot weer terug te bellen. Ik kreeg dit keer een andere vrouw aan de lijn. Zij informeerde mij dat ik één keer kosteloos mijn abonnement kon verlagen en dat zij contact met hun zou opnemen. Daarna had ze me doorverbonden. Na wat muziek wordt er opeens opgehangen. Dus ik bel weer terug. Het was dezelfde vrouw en ze ging me weer door verbinden. En weer hetzelfde verhaal het is niet mogelijk mijn abonnement te verlagen. Wat nu? Want op u website staat dat het nog steeds mogelijk is. En ik heb mijn abonnement 1 jaar geleden aangesloten. Zie onderstaande bericht.

Minder minuten, sms of data
Je kunt je abonnement verlagen als je langer dan 6 maanden geleden je abonnement hebt aangesloten of verlengd. Dit kost eenmalig € 50.

Ik hoop zo snel mogelijk van u te horen.

Met vriendelijke groet,


FA

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Faadumo, we zoeken dit graag met je uit maar via ons forum is dat wat onhandig. Het forum is vooral bedoeld voor algemene vragen en tips&tricks van gebruikers onderling.
Ik kan me voorstellen dat je liever niet nog een keer belt. Zou je een tweet of facebookbericht willen sturen? Met je klantgegevens erbij kunnen mijn collega's dit met je uitzoeken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Faadumo, we zoeken dit graag met je uit maar via ons forum is dat wat onhandig. Het forum is vooral bedoeld voor algemene vragen en tips&tricks van gebruikers onderling.
Ik kan me voorstellen dat je liever niet nog een keer belt. Zou je een tweet of facebookbericht willen sturen? Met je klantgegevens erbij kunnen mijn collega's dit met je uitzoeken.
Joep

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij maakt het overstaptarief deel uit van het tarievenblad dat deel uitmaakt van de toen afgesloten overeenkomst met Vodafone. Behoudens inflatiecorrecties mogen deze tarieven niet door Vodafone eenzijdig gewijzigd worden, zeker als Vodafone het overstaptarief eenzijdig verhoogd is dit een reden om de overeenkomst te ontbinden.
Joep

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mijn abonnement voor mijn zoon dat afgesloten is door Belcompany aan mijn vrouw vertelt ( zij sloot het abonnement af) dat 1 stap verlagen gratis is.in het bijbehorende tarievenblad staat dat dit € 20 kost. Vodafone kan onmogelijk nu € 50 berekenen. Overigens is Vodafone ook verantwoordelijk voor de door haar verkopers (belcompany) gegeven informatie bij het afsluiten van de overeenkomst. Ook als deze foutief blijkt te zijn.

Ik raad jullie allemaal aan om individueel of collectief een klacht in te dienen bij de geschillencomissie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic