Hartenheer

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonement aanvragen

Goedendag,

Wij zijn beide op leeftijd, en hebben een telefoon toestel voor noodgevallen.
Ik heb zelf een Vodafone Time-out. Nu wil ik deze ook aanvragen voor mijn vrouw, maar om dit via de telefoon te regelen moet je haast wiskunde gaan studeren, wat een lastig en moeilijke keuze's zijn dat.

Mijn vrouw heeft nu bij T-mobile een prepaid, maar wil dus ook een Vodafone Time-out afsluiten met behoud van haar nummer.
Ik heb geen idee waar ik moet zijn om dit aan te vragen, en wat de kosten hiervoor zijn.
Haar telefoon is simlock vrij

Wie kan me op weg helpen?

Zou er zeer dankbaar voor zijn,

Groeten.
Hartenheer
15 Reacties 15
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Hartenheer,

Even om het plaatje duidelijk te krijgen aangezien het mij niet helemaal duidelijk is...Ik neem aan dat jouw vrouw ook een Vodafone abonnement heeft.
Heeft zij alleen een prepaid nummer van t-mobile dan is dat helaas niet mogelijk omdat ze daarvoor bij tmobile moet zijn.
Of wilt zij juist een abonnement bij Vodafone (zie Titel)

Voor meer informatie betreft een time out en om deze aan te vragen kun je naar de volgende link gaan: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/abonnement-tijdelijk-stopzetten.shtml

Groetjes stevied86
Hartenheer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes


Goedendag stevied86,

Bedankt voor de reactie
Nee ze geeft nu geen abo bij Vodafone {zoals ik schreef}, haar huidige prepaid heeft ze bij T-mobile, maar wil graag overstappen op het prepaid time-out abo die ik heb.

Het is dus niet mogelijk om over te stappen met hetzelfde nummer naar Vodafone? :@
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Hartenheer,

Ik denk dat je nu 2 dingen door elkaar bent aan het halen.????
Een time out is een optie om een abonnement stop te zetten voor een bepaalde tijd om daarna er weer gebruik van te maken.

Ik neem aan dat jij of een abonnement of een prepaid bij ons hebt.
Als je vrouw van t-mobile wilt overstappen naar een Vodafone prepaid of abonnement dan is het mogelijk om het nummer mee te nemen. Dit doe je door nummerbehoud aan te vragen via https://www.vodafone.nl/support/bestelling/nummerbehoud/

Ik hoop dat ik hiermee heb beantwoord.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes stevied86
Hartenheer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De prepaid die ik heb hoef ik niet op te waarderen, betaal allen als ik bel.
Dat is daar ook mogelijk om te regelen?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hartenheer, je tegoed is bij prepaid 12 maanden geldig. Je dient dus binnen die 12 maanden op te waarderen, anders vervalt je tegoed en uiteindelijk ook je telefoonnummer. Op onze website vind je alles over Prepaid+ van Vodafone.
Hartenheer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedendag Nadia,

Snap er echt niets meer van.
Ik heb een contract, waar ik €0,00 voor betaal.
Alleen als ik gebeld heb wordt dit van mijn rekening gehaald.{geen internet}

Wil dit voor mijn vrouw ook afsluiten, maar het liefst met nummerbehoud.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice hierover Hartenheer afdeling verkoop en hun duidelijk uit te leggen wat je wilt afsluiten voor je vrouw.
Zij kunnen zien of dit nog mogelijk is om hetzelfde als jouw af te sluiten.

Groetjes stevied86
Hartenheer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat het ik geprobeerd Stevied86.
Maar heb je het menu als eens gehoord waar je doorheen moet.
Ik word daar geen wijs uit.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Hartenheer,
In de bijlage zie je welke nummer je moet bellen en welke optie je moet hebben.

Groetjes Stevied86

Hartenheer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het nummer.

Na 4x een ander telefoon nummer gekregen te hebben, heb ik het maar opgegeven.
Bestel wel bij een ander.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hartenheer

Ik denk inderdaad dat je een €0 abonnement bedoelt. Die optie bieden we wel aan, maar alleen in hele uitzonderlijke gevallen. Het is niet zo dat deze optie standaard in ons assortiment zit. Je kunt het beste even bellen naar het 0800-nummer dat op onze site staat (0800-0560) en dan kiezen voor de optie: ik wil een bestelling doen. Je kunt daar dan je wensen uitleggen.

Geef dan duidelijk aan dat je een abonnement wilt waarbij je alleen de buitenbundel kosten wilt betalen. Mijn collega's kunnen dan nakijken of dit mogelijk is.
Hartenheer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg een e-mail van het vodafoneforum waar dit op stond

Vraag: ${thread.topicMessage.subject}
Datum: ${thread.topicMessage.postDate}

Klik hier om de antwoorden te bekijken

Dit werkte niet, dus heb geen idee wat er verder geschreven is.
Na in totaal 3xdoor gestuurd te zijn na €0.45 per gesprek {en weet niet of daar nog de abbo kosten per {€030 per minuut bij komen}, heb ik de laatste 3 maar via de vaste telefooon gedaan. Omdat de kosten wel heel erg gaan oplopen.
Dat zijn al 6 verscchillende nummeers die ik heb moeten bellen

Na weer een andere telefoonnummer te krijgen die ik moest bellen, was ik het zat, later kreeg ik het bericht van Maartje {moderator}.
Daarvoor was ik het al zo zat, dat we al besloten hadden dat ze maar bij haar huidige provider blijft.
We hebben al meer geld gestoken in het proberen om een abbo af te sluiten, dan we per maand bellen.

We vonden het na 1½ uur bellen {inclusief de lange wachtijden die er zijn} dat we wel genoeg moeite gedaan hebben en waren er klaar mee
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hartenheer , om te zien wat er verder nog gereageerd is kun je dit topic gebruiken. Daar staat de volledige conversatie in. Het is bekend dat de notificatiemails niet meer werken zoals bedoeld. Sorry hiervoor, aan een oplossing wordt gewerkt. Heb je gebeld met 1201? 1201 is tijdelijk gratis voor alle klanten. Klanten met een Red-abonnement bellen al gratis. Vooralsnog zal deze actie lopen tot 30 juni 2015.
Hartenheer
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jazeker daar ben ik begonnen.
Ik heb al vele andere telefoonnummers van de helpdesk gehad.

Maar zoals ik al geschreven had, we hebben zijn er maar mee gestopt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dat is heel jammer. In dat geval zal ik dit topic nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic