Sid

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening niet betaald!?!

Ik kreeg een sms binnen 2 dagen geleden dat mijn laaste rekening niet betaald is. Als ik bij mijn Vodafone inlog. Dat staat het dat mijn laaste rekening wel betaald is (via automatisch incasso) ook komen de bedragen niet met elkaar overheen. Hoe kan dat? En volgens mij heb ik nu al vaker dubbel betaald hier door.
1 Reactie 1
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Sid

Vervelend als je onverwachts zo'n bericht krijgt!
wij kunnen helaas niet in je gegevens kijken, je doet er verstandig aan om contact op te nemen met de klantenservice, zij kunnen met je meekijken 🙂
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Wellicht maak je al gebruik van de nieuwe My Vodafone omgeving en log je nog met je oude gegevens in waardoor je gegevens niet up to date zijn????
https://www.vodafone.nl/support/aan-de-slag/my-vodafone-hulp.shtml

Groetjes,
daims
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic