Kimy97

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonnement

Hi,

Ik wil deze week mijn abo opzeggen.
En een andere telefoon in de plaats nemen.
Mijn abo is tot 5 december geldig.
Moet ik dan nog het maandelijkse bedrag verder betalen tot 5 december?
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Kimy97,

Het is me niet helemaal duidelijk wat je precies van plan bent.

Je hebt onder andere de volgende opties:

• Je abonnement verlengen. Hierbij blijft je nummer gelijk, verlengen kan 4 maanden voor de einddatum van je contract. In de meeste gevallen gaat het nieuwe abonnement per direct in en betaal je het nieuwe maandelijkse tarief. Wanneer je bijvoorbeeld overstapt van een abonnement met toestel naar Sim Only dan wordt het abonnement pas rond 5 december omgezet. In dat geval betaal je tot 5 december de abonnementskosten van je huidige abonnement en vanaf 5 december het nieuwe tarief. Verlengen is mogelijk via je My Vodafone, telefonisch via 0800-0560 (gratis) of in een van onze winkels.

• Je abonnement opzeggen en daarna een nieuw nummer nemen. Hierbij wordt je huidige 06-nummer per de einddatum van je contract opgezegd en kun je daarna een nieuw 06-nummer nemen (bij ons of een andere provider).

• Je abonnement opzeggen, dan loopt je abonnement nog tot 5 december en betaal je ook kosten tot 5 december.

• Met nummerbehoud overstappen. Alle uitleg over nummerbehoud vind je op deze website. Let op dat het belangrijk is om niet op te zeggen wanneer je gebruik wilt maken van nummerbehoud, dit wordt geregeld via nummerbehoud zelf.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic