Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,752Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

probleem met aanzetten samsung s3mini Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal ,ik heb een probleem met mijn s3mini de aan/uit knop werkt niet altijd gelijk. Er zit vaak een vertraging in van een paar seconden tot een halve minuut.De toestel is al 4x terug gestuur...

Storing 3334 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds Maandag 07-07-2014 heb ik geen internetverbinding binnen het 3334 postcode gebied (industrieterrein), zodra ik het industrieterrein verlaat heb ik direct verbinding.

Agenda overzetten Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik mijn agenda overzetten van mijn Nokia C5 naar een Samsung Galaxy S5? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!!

overstappen Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik heb nu abonnement van hollands nieuwe maar ben daar niet tevreden over ik heb ook een abbonement bij vodafoon nu wil ik sf van holl nieuwe en een 2e abonnement bij vodafoon. ik heb me laten v...

4G vraagje Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb sinds eind mei dit jaar een Scherp L abonnement met een Samsung S4. Bij netwerk heb ik eigenlijk altijd H+ staan. Is dit 4G? Zo niet, wat kan ik doen om aangesloten te worden op 4G? Bij ...

Blokkade opheffen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vandaag heb ik een nieuwe mobiele telefoon. Nu wil ik contacten die niet op mijn SIM staan overnemen van mijn oude telefoon. Mobile protect heeft echter mijn telefoon geblokkeerd, en ik heb geen...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen