Rosalie1992

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement

Goedemorgen. Ik heb zojuist een mail gekregen dat ik vanaf december mijn Vodafone kaartje kan gebruiken maar ik stap vanaf november over en zou dan dus vanaf november dus geen abbonement hebben? Ik heb een afspraak gemaakt dat alles vanaf begin november overgezet zou worden. Hoe zit dit?

Met vriendelijke groet.

Rosalie van ‘t Veld
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Rosalie1992
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is niet zo prettig en een maand zonder, dat kan niemand.
Beetje vervelend natuurlijk maar ik begrijp dat je vanaf een andere provider komt, laat die je ook al vanaf november vrij met je abonnement om over te stappen of geeft die juist aan dat je niet eerder kan overstappen? Als je contract echt per november stopt bij je oude provider en Vodafone zegt dat je pas in december over gaat, dan zou ik toch even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560 - ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / za 08.00 - 18.00 uur).

Eventueel kan je ook nog een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook en uitleggen wat er aan de hand is met deze zelfde vraag als op de community. Hier op de community kan niemand er antwoord op geven omdat dit een klanten helpt klanten community is en wij als klanten niet in het systeem kunnen kijken (uiteraard... en ook uit privacy kunnen de moderatoren van Vodafone dit niet).

Zou je dat willen doen, dan denk ik dat het wel goed komt. Als je nu belt ben je nog lekker vroeg (iedereen slaapt nog). Succes en ik denk dat het allemaal wel goed komt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Rosalie1992
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is niet zo prettig en een maand zonder, dat kan niemand.
Beetje vervelend natuurlijk maar ik begrijp dat je vanaf een andere provider komt, laat die je ook al vanaf november vrij met je abonnement om over te stappen of geeft die juist aan dat je niet eerder kan overstappen? Als je contract echt per november stopt bij je oude provider en Vodafone zegt dat je pas in december over gaat, dan zou ik toch even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560 - ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / za 08.00 - 18.00 uur).

Eventueel kan je ook nog een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook en uitleggen wat er aan de hand is met deze zelfde vraag als op de community. Hier op de community kan niemand er antwoord op geven omdat dit een klanten helpt klanten community is en wij als klanten niet in het systeem kunnen kijken (uiteraard... en ook uit privacy kunnen de moderatoren van Vodafone dit niet).

Zou je dat willen doen, dan denk ik dat het wel goed komt. Als je nu belt ben je nog lekker vroeg (iedereen slaapt nog). Succes en ik denk dat het allemaal wel goed komt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic