Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Micro naar Nano-sim Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb op dit moment een sim-only abonnement met los toestel met micro simkaart.Toestel werkt niet meer perfect en heb nu toestel van iemand anders overgenomen. Alleen moet er in deze telefoon ...

Abonnement opzeggen wegens herhaalde fouten van vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Enige tijd geleden mijn zakelijke rekening geprobeerd om te zetten naar een particuliere ivm met bedrijfs beëindiging (zakelijke was ook aan verlenging toe) daarbij ook een ander rekeningnr en adres d...

Ian1980 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Back to the 90's? Alleen-lezen Onopgelost

Zullen we nog eens even terugkijken naar die mooie jaren 90 ;)? Denk aan die Nokia telefoon wat natuurlijk het begin was van de mobiele telefoon voor die tijd was dat natuurlijk een smartphone. En lat...

Geel pulserend scherm bij S8 Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een S8. Nu is er alleen iets vreemds veranderd.Elke keer als ik het scherm aanhad en ik een notificatie kreeg (maakt niet uit welke app), kreeg ik boven in...

Vodafone wallet doet het niet meer Alleen-lezen Opgelost

Sinds vier weken werkt mijn wallet niet meer. Wanneer wordt dit probleem opgelost?

Het is klote met de pet op Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben zo kwaad . Ik heb 5 gb extra gepakt voor mijn vakantie.Zit alleen op facebook whatsapp en messenger en na 4 dagen in Duitsland is die 5 gb bijna opHoe is dir mogelijk. Ik open geen video's of n...

Franca door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Late update Vodafone branded Samsung S7 Alleen-lezen Onopgelost

In Mei heeft Vodafone de laatste beveiligingsupdate van de Vodafone branded Samsung S7 uitgebracht.De niet branded of branded bij een andere provider, hebben bijna elke maand nieuwe updates gehad.Rece...

Rense door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Iets eerder abonnement verlengden Alleen-lezen Opgelost

Mijn Samsung S6 edge heeft het net niet gehaald.  Over 20 daagjes kan ik een nieuwe uitzoeken. Is er een mogelijkheid om mijn abonnement net iets eerder te verlengen zodat ik niet 20 dagen zonder mob...

Xeyare door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opgeheven e-mailadres Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een email ingevoerd die niet meer bestaat. Nu kan ik in de app niet meer inloggen. Weet iemand hoe ik weer op mijn account kan?Bij voorbaat dank.

Is vodafone van plan een Unlimited data abbo te starten? Alleen-lezen Onopgelost

Gezien de nieuwe unlimited data abbo van de concurentie zo verschrikkelijk goed doet in een korte tijd lijkt het verstandig deze stap ook te gaan zetten.Ik heb nu voor jaren 2 nummers bij voda, maar d...

Pahtriac door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone next Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een ander abbonement met een iphone 6s plus erbij die heb ik stuk laten vallen en nu hheb ik gehoord dat ik vodafone next kan nemen

Tom2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik ben nauwelijks verstaanbaar sinds een paar dagen, op een bepaalde plek Alleen-lezen Opgelost

Ik woon in Oirschot. Postcode 5688RC. Sinds 3 dagen of zo is het zo dat als ik mensen aan de lijn heb en ik ben op die plek, ze mijn nauwelijk kunnen verstaan. Ik zelf hoor hen wel goed. Ik dacht eers...

jvdrunen door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mogelijk problemen met datagebruik en opvragen bundeltegoed Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/sbjghUpdate 4 september 14:30 uur:De storing is verholpen. Alles zou weer naar behoren moeten werken.Op dit moment ervaart een klein deel van onze klanten problemen met het gebruik v...

Sharon door Oud Community Moderator
  • 3523 Topics
  • 215 Oplossingen
  • 441 Likes

Overstappen van het oude Hybride naar Start M Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Momenteel heb ik een abonnement nog lopen voor het oude Hybride model bij Vodafone, maar omdat dat model is beëindigd kan ik verder geen wijzigingen meer maken aan dit abonnement. Ik w...

Yusunoha door Meedenker
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis simkaart aanvragen werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer al 1,5 week een gratis simkaart aan te vragen maar na bevestiging springt het scherm weer terug.

Htc u11 solar red Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand me vertellen wanneer de U11 leverbaar zal zijn in andere kleuren dan alleen de zwarte ! 

Riekje89 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone/iPad abonnementen bij werken in Nederland en wonen in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Ik zal eind augustus privé naar Duitsland verhuizen (net over de grens bij Enschede), maar zeer regelmatig in (midden) Nederland blijven werken. Hierdoor zullne mijn mobiele telefoon/internet in beide...

Frelo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

minuten per mb Alleen-lezen Opgelost

Als ik mijn mobiele gegevens aanzet komt er te staan "Er is 1euro afgeschreven voor gebruik van Internet dagbundel je hebt tot 23.59 100 mb om te gebruiken" Nu vraag ik me af:Hoeveel minuten kan ik me...

arjensr door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen