Hallo,
Ik zit met een probleem. Ik heb in 2009 een abbo afgesloten bij de Belcompany, dit abbo had de provider Vodafone. Dus na 2 jaar werd het tijd voor een nieuwe telefoon. Zover ik weet heb ik in 2011 mijn abbo bij de vodafone stop gezet en ben overgestapt naar kpn wegens actie.
Wat is nu het probleem, ik kom er nu bijna 1,5 jaar later achter dat ik nog betaal voor mijn vodafone abbonement. Dus ben ik dit eens gaan uitzoeken en ik heb geen idee hoe het komt dat het niet is stopgezet.
Wat heb ik gedaan, ik ben in 2011 voor een nieuwe telefoon gaan kijken, dit heb ik bij de kpn afgesloten. Hun hebben gezegd dat als je een abbonement bij hun pakt zij je vodafone abbo opzeggen. Mits je hetzelfde nummer wilt houden. Ik had nog 2 maanden en de actie was bijna voorbij dus heb ik voorwaardelijk een abbo afgesloten. Zover ik weet is mij verteld dat hun evegoed het abbo bij vodafone opzeggen.
Maar, ik ben ook nog naar de belcompany gegaan en heb daar gezegd dat ik mijn abbonement wil opzeggen. Voor zover ik weet is dit toen gebeurd en was ik na 2 maanden geen klant meer bij hun, dus ik heb 2 maanden lang 2 abbo's lopen. Geen erngstig probleem.
Nu kom ik er vandaag achter dat ik dus bijna 1.5 jaar blijkbaar nog betaal voor het vodafone abbonement. Nu snap ik niet hoe dit kan. Dus ben ik naar de winkel gegaan. Ik heb namelijk die telefoon weg gedaan simkaart etc alles.
Bij de Belcompany word mij dus verteld dat ik daar geen abbonement kan afsluiten en ik dat via de vodafone klantenservice moet bellen om het stop te zeggen. Dit kan ik mij dus totaal niet herinneren. Ik kan ook niet meer zeggen of dit mijn fout is of die van de belcompany want wat ik mij herinner is dat ik heb gezegd ik wil na die 2 maanden stoppen en hun zijden dat is goed.
Ook is bij de KPN verteld dat hun het stop zouden zetten, maar het zou kunnen dat doordat ik geen nieuw nummer heb dit niet is gebeurd.
Ik weet door de bomen het bos niet meer, dus hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Kan ik zwaaien naar mijn geld of kan ik dit nog terug verwachten. Ik heb namelijk 0,0 gebruik gemaakt van het abbo en dat is natuurlijk erg zonde.
Waar ik verder ook een beetje boos over ben, stel het is mijn fout dat ik niks van een mail/brief krijg waarom ik niks gebruik. Dit is natuurlijk slim want zo haal je wel de cente binnen...
Kan iemand mij helpen laat het mij weten, ik weet namelijk niet meer wat ik moet doen.