Wilff

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Slechte antenne en positie 3333 GZ

Goedemmorgen,

De 3G antenne op bejaardencentrum Swinhove, 3333 GZ Heeft iets vreemds grote delen van de postcode 3333 GR hebben wisselend signaal 3G dit moet toch niet kunnen op zo'n korte afstand. Een van de sectie staat niet op onze wijk gericht maar het schijnt technisch niet mogelijk te zijn om deze te draaien. KPN en T Mobile hebben de positie wel aangepast. Wanneer komt er een oplossing.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wilff
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone kan door het anders uitrichten van een sectie van deze antenne een beter indoor dekking bereiken op postcode 3333 GR
terwijl dit nu niet het geval is. Alle andere providers hebben deze acties al ondernomen. Het gaat om het 3G gedeelte. Vodafone heeft op deze antenne opstelplek aan Plantageweg 3, Zwijndrecht twee antennes per sectie in dezelfde richting staan.

Het 3G signaal is erg wisselend.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Wilff, als ik dat zo lees heb je over deze vraag al uitgebreid uitzoekwerk gedaan en mogelijk ook al contact gehad met collega's van mij. Kun je me iets meer vertellen over wat er precies aan de hand is en waarom je denkt dat het aanpassen van een antenne de oplossing zou zijn? Dan weet ik beter wat ik met je vraag kan doen
Wilff
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone kan door het anders uitrichten van een sectie van deze antenne een beter indoor dekking bereiken op postcode 3333 GR
terwijl dit nu niet het geval is. Alle andere providers hebben deze acties al ondernomen. Het gaat om het 3G gedeelte. Vodafone heeft op deze antenne opstelplek aan Plantageweg 3, Zwijndrecht twee antennes per sectie in dezelfde richting staan.

Het 3G signaal is erg wisselend.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic