Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,069Oplossingen
  • 1,446Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Missing "International Assist" on iOs5? Alleen-lezen Onopgelost

Hi, I have an iPhone 4s with iOs5 and I'm trying to find out how to activate 'International Assist" as an option under Settings/Phone Apple have advised that the only reason it will not show as an opt...

ladyleon door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Re: uitvallen telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Probeer hem eens zonder SD-kaart te gebruiken als eerste test.Daarnaast kan je natuurlijk altijd eens een back-up van de Ace maken (met Samsung KIES) en daarna het toestel terug zetten naar fabrieksin...

Martin door Expert
  • 725 Topics
  • 61 Oplossingen
  • 97 Likes

Geen internet 3G Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op mijn iPhone 4s heb ik volledig bereik met het 3G logo erachter maar geen verbinding met Internet. Safari kan geen websites openen en apps zoals whatsapp, wordfeud etc doen het niet.Naast mij...

Rdv1210 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Unlock bb curve 8520 prepaid Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de bb nu ruim een jaar en wil hem nu simlockvrij maken via het het webform. Als ik de IMEI intik, krijg ik de boodschap dat de IMEI onbekend is??? Ik heb deze gecheckt met *#06# , binnenzijde t...

BB bold 9900 1e rij pictogram foetsie? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Heb nu ongeveer de nieuwe bold 9900. Heel fijn ding en ben er erg tevreden mee.Alleen nu kom ik mijn eerste probleem al tegenmoet, mijn eerste pictogram rij is verdwenen?Bij de bold 9780 kon ik...

Hydrocare door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry 8520 Whatsapp probleem + slechte batterij Alleen-lezen Onopgelost

hoi!Ik heb sinds drie weken een nieuwe bb curve 8520En ik heb nummerbehoud aangevraagd en vandaag is eindelijk m'n nummer over gezet!Alleen internet doet het niet meer (ik kan niet meer naar websites ...

Maxime door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummer-behoud na meer dan 1 week nog niks ontvangen.. Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone Helpers, Omdat ik vaak goeie dingen heb gehoord over Vodafone, en ik veel problemen had met mijn ander Provider (T-Mobile)..Ben ik naar Vodafone overgestapt. Alles doet het naar behoren...

Berkani92 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutmelding tegoed Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik ben sinds gister klant van Vodafone. Heb een smsje gehad dat mijn nummerbehoud is gelukt etc. Echter, als ik inlog dan krijg ik een foutmelding waarin staat dat het tegoed niet beschikbaar is....

Blackberry Blox in het buitenland? Alleen-lezen Onopgelost

Is het mogelijk om met de BB Blox in het buitenland te internetten? Mvg Jean

oea2012 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Inloggen OVI Store Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een nokia E6 en sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen met mijn bestaande nokia account bij de OVI store. Via de pc kan ik wel inloggen. Ook kan ik geen apps meer downloaden. Ik ...

Jessi78 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

e-mail verzenden via 3g netwerk iphone 4s Alleen-lezen Onopgelost

Als ik via het 3g netwerk een e-mail wil verzenden gaat dat niet. Ik kan ze wel binnen halen maar niet verzenden. Heb ik iets verkeerd ingesteld. Mijn basis e-mail is van tiscali.nl --Mod Edit---Verpl...

boogerds door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry abonnement omzetten naar iphone abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Heey, Ik heb nu een sim-only abonnement met blackberry internet. (SO Bel + SMS-2 70 (8,95 euro) Dit abonnement loopt eind mei pas af! Ik heb nu een losse iphone gekregen van mijn ouders, maar ik zit n...

David5623 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoongeheugen vol, kan geen systeem update meer uitvoeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een HTC Desire. Op het interne geheugen is momenteel nog 18 MB vrij.Dit is te weinig voor een sysyeem update. Hoe krijg ik meer ruimte op mijn interne telefoon geheugen? Ik heb de App, App2SD g...

Galaxy Nexus - Friends and Family Shop Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Waarom is de Galaxy Nexus niet in de Friends and Family Shop te verkrijgen? Komt dit nog, of is er een mogelijkheid om dit toestel toch via de friends and family shop aanbieding te verkrijgen? m...

sjoerd3 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nokia N8 start steeds opnieuw op Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ik terug ben uit Engeland begint mijn nokia N8 vreemd te doen.Hij is traag, start steeds opnieuw op of loopt vast. Internet wil ook bijna niet meer draaien.Ik heb al geprobeert hem zonder simkaa...

Micha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry bundel veranderen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, ik had een jaar terug een blackberry aangeschafd met daarnaast een abo omte kunnen pingen internetten etc...Ik heb nu alleen een samsung galaxy en wou vragen of het mogelijkwas om mijn...

Vextyl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering HTC Sensation Alleen-lezen Onopgelost

Per wanneer is de HTC Senstion weer leverbaar?? Verder vind ik het een slechte zaak, dat je tijdens je online bestelling geen melding krijgt dat het toestel niet leverbaar is. Daar moet je zelf achter...

Judith341 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry internet , ping , whatsapp doet het niet Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb gisteren me blox aangezet en nieuwe beltegoed gekocht toen deed hij het en op dze dag rond 1 uur deed me blackberry ping whatsapp en internet het niet meer hoe kan ik dit verhelpen?

dustin023 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem met email instellen op blackberry curve 9300 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een probleem met het instellen van een email account op mijn blackberry.Sinds een tijdje heb ik OS6 op mijn toestel. Wat ik probeer is het volgende: Installatie --> email account --> int...

jupijuud door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

ongeïdentificeerde abonnementhouder bij verzenden SMS Alleen-lezen Onopgelost

Ontvang melding "ongeïdentificeerde abonnementhouder" bij het beantwoorden van een SMS van een nummer dat eerder gewoon herkend werd. Ik las op het forum onderstaand bericht, dit lijkt een oplossing -...

IemkeI door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen