ruudfullcolor
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aansluitkosten - graag uw reactie

Mijn vrouw en ik hebben een gezamenlijke sim onli abonnement afgesloten voor 2 jaar  Red Together, en die gaat 29 november in, omdat haar abonnement bij KPN dan afloopt. Ik zelf ben al jaren bij Vodafone met mijn abonnement. Nu vind ik het vreemd dat bij dit nieuwe abonnement aansluit kosten worden berekend. Graag uw reactie 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9172Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1991Likes

Hoi @ruudfullcolor 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je nog geen klant bent van Vodafone dan zijn de aansluitkosten natuurlijk heel normaal. Ben je al klant dan verwacht ik voor dit abonnement geen extra kosten, zoals beschreven op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml

Mochten er voor het verlengende abonnement toch kosten zijn, dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken wat die hier aan kan doen. Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kan iemand van Vodafone, dit zal vanaf maandag zijn, voor je kijken en je hierover berichten. Dit is de beste manier en dan hoef je verder geen contact te zoeken (anders zijn er straks meer mensen aan het kijken en dat is niet nodig). 

Heb dus nog even geduld en dan komt het na het weekend wel goed. Vergeet niet je gegevens aan te vullen!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9172Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1991Likes

Hoi @ruudfullcolor 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je nog geen klant bent van Vodafone dan zijn de aansluitkosten natuurlijk heel normaal. Ben je al klant dan verwacht ik voor dit abonnement geen extra kosten, zoals beschreven op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml

Mochten er voor het verlengende abonnement toch kosten zijn, dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken wat die hier aan kan doen. Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kan iemand van Vodafone, dit zal vanaf maandag zijn, voor je kijken en je hierover berichten. Dit is de beste manier en dan hoef je verder geen contact te zoeken (anders zijn er straks meer mensen aan het kijken en dat is niet nodig). 

Heb dus nog even geduld en dan komt het na het weekend wel goed. Vergeet niet je gegevens aan te vullen!

Bekijk in context

Uitgelicht topic