kvangastel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aanpassen incasso datum

Hoi,

Ik zou graag willen dat mijn incasso datum naar het begin of einde van de maand word verplaatst.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @kvangastel, goedemorgen en welkom hier. 

Ik help je graag met het aanpassen van de datum van afschrijving. De incasso kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik begrijp dat jouw voorkeur dan uitgaat naar het einde van de maand. Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incasso-moment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e/28e van de maand plaatsvinden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @kvangastel, goedemorgen en welkom hier. 

Ik help je graag met het aanpassen van de datum van afschrijving. De incasso kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik begrijp dat jouw voorkeur dan uitgaat naar het einde van de maand. Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incasso-moment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e/28e van de maand plaatsvinden.

kvangastel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top dankjewel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic