Brandnetel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanmelden MyVodafone mislukt

Beste Vodafone,

Sinds 05/01/2014 is mijn abonnement ingegaan. Ik ben overgestapt (14 dagen geleden) van prepaid. Wanneer ik mijn mobiele nummer invoer bij de registratie dan krijg ik de foutcode: 'Uw nummer komt niet in aanmerking voor registratie.'. Hoe kan dit? Wanneer kan ik wél gebruik maken van deze dienst?
Ik heb een Vodafone Red abonnement i.c.m. een iPhone 6.
Graag hoor ik van u.

Mvg,

Brandnetel.
3 Reacties 3
ekennol

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste Brandnetel,

Ik loop met een soortgelijk probleem.
Op 2 januari ben ik overgestapt van Vodafone prepaid naar een Vodafone abonnement, met nummerbehoud. Ik heb mij vlak voor het abonnement inging geregistreerd met mijn telefoonnummer en een wachtwoord die mij in eerste instantie wel toegang gaven tot de app. Ik zag toen mijn prepaid gegevens. Na ingang van het abonnement heb ik niet meer in kunnen loggen.
Dit bericht helpt jou niet. Mij evenmin, maar ik wil je laten weten dat je niet de enige bent met inlogproblemen via de MyVodafone-app.

Groetjes, ekennol
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo,

Indien je overstapt van prepaid naar abonnement of van particulier naar zakelijk (vice versa) dien je je opnieuw aan te melden voor My Vodafone. Op dit moment kan het echter zo zijn dat er problemen kunnen optreden bij een nieuwe aanmelding. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Dan kan dit handmatig opgelost worden. Excuses voor het ongemak.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic