Jurgen1996

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foutmeldint

Hoi,

Als ik een acount wil aanmaken op de site of op de vodafone app (my vodafone) krijg ik elke keer een foutmelding de eerste keer dat ik een acount probeerde aan te maken was omgeveer op 5 december en nu lukt het nog niet krijg elke keer foutmelding probeer het later opnieuw best hinderlijk dit

Groetjes jurgen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jurgen1996 ,

Heb je hier al eens contact over genomen met de klantenservice?
Dan kunnen zij voor je kijken wat er steeds mis gaat bij het aanmaken van en account.
www.vodafone.nl/support/contact vindt je vele kanalen om de klantenservice te bereiken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jurgen1996 ,

Heb je hier al eens contact over genomen met de klantenservice?
Dan kunnen zij voor je kijken wat er steeds mis gaat bij het aanmaken van en account.
www.vodafone.nl/support/contact vindt je vele kanalen om de klantenservice te bereiken.
Jurgen1996
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke bedankt ga ik doen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jurgen1996 ,

Geen dank, succes alvast.
Laat het ons weten of het gelukt is, fijne avond.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic