Kjeld90

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Micro Sim

Hallo, dames en heren.

Ik ben al jaren een trouwe klant van Vodafone, Pre-paid. Ik heb nu al zo'n... 5/6 jaar één simkaart die ik ondertussen al in meerdere telefoons heb gestopt. Vind het wel handig om steeds hetzelfde nummer te hebben en zo. Maar nu heb ik wel weer interesse in een nieuwe telefoon! 'Probleem' alleen is is dat die telefoon gebruikt maakt van een Micro-sim, terwijl mijn simkaart nog een 'gewone' is zegmaar. Het liefst behoud ik mijn eigen nummer gewoon, ik heb wel op internet gelezen dat je je simkaart kan verknippen... Maar dat lijkt mij helemaal niks.

Dus mijn vraag is; Is het mogelijk om mijn huidige nummer over te laten zetten op een micro-sim? 🙂
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Kjeld90

Zeker is dat mogelijk. Je kunt langs de winkel gaan voor een nieuwe simkaart of morgen contact opnemen met de klantenservice hiervoor. Durf ik alleen niet te zeggen of het bij prepaid ook mogelijk is om het nummer te behouden.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Kjeld90

Zeker is dat mogelijk. Je kunt langs de winkel gaan voor een nieuwe simkaart of morgen contact opnemen met de klantenservice hiervoor. Durf ik alleen niet te zeggen of het bij prepaid ook mogelijk is om het nummer te behouden.
Kjeld90
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank u!

Nou ja, opzich zou het ook weer niet heel erg zijn om een nieuw nummer te krijgen, alleen dat aanpassen bij school en andere instellingen is zo'n gedoe altijd, haha. Bedankt nogmaals!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Je bent altijd van harte welkom op het forum mocht je nog Tips of Tricks nodig hebben !

Fijne avond verder.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic