hjvg

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

7958 PT- Koekange - 3G - vanaf 09-10-2013

donderderdag 10-10-2013 contact gehad met klantenservice via live chat.
hier uit kwam naar voren dat het 3G netwerk in onze buurt niet werkte.
locatie panjerdweg 4 streepjes ontvangst bellen gebeld worden en internet werkt niet met 3g aan waneer telefoon naar 2g word gezet werkt het wel meerdere mensen gesproken met vodafone die in de zelfde omgeving als ik hieronder aangeef het zelfde probleem hebben.
 
op het moment dat ik in koekange zelf bent werkt 3g wel maar aan de panjerdweg, en op de hoek koekangerveldweg,oude toldijk werkt 3g verbinding niet
 
 
echter deze storing staad nog steeds niet vermeld op de storings pagina
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hjvg
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
vanmorgen nogmaals geprobeerd telefoon op 3g te zettenkon nog steeds niet bellen net 5 min geleden weer opnieuwe geprobeerd en hij werkt weer.

lijkt er dus op dat vodafone dus eindelijk de storing heeft opgelost (die er volgens hun niet was)

Bekijk in context

6 Reacties 6
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé hjvg,

Er is eind september inderdaad een verstoring geweest in Koekange, maar deze zou inmiddels echt opgelost moeten zijn. Zie dit topic.

Zijn er meer mensen in de omgeving die dit merken? Het lijkt me het beste om zoveel mogelijk mensen die dit merken te verzamelen in dit topic. Zo hebben we alles bij elkaar en kunnen we het doorzetten naar de technische dienst.
hjvg
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
dit is niet het probleem van september dit probleem is 9-10-2013 begonnen.

en zoals ik zei in koekange zelf werkt het wel zover ik heb kunnen na gaan tot nu toe zit het in het gebied tussen koekange en echten.
 
en mijn vader ook vodafone precies zelfde probleem. andere mensen met vodafone ervaren precies het zelfde als ze hier (panjerdweg) in de buurt zijn precies het zelfde
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik heb zojuist even hierover contact gehad met onze technische afdeling. Onze collega's kunnen geen verstoring van het netwerk ontdekken op deze postcode. Begrijp ik het goed dat er wel verbinding is met het 3G netwerk, maar je dan niet kunt bellen/internetten etc.?

Kun je het volgende eens proberen:

Schakel handmatig over naar een ander netwerk dan Vodafone. Je krijgt dan een foutmelding of kunt alleen noodoproepen plaatsen. Daarna dien je weer handmatig het Vodafone netwerk te selecteren.
hjvg
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
klopt wel normall berijk op 3g maar niet bellen/sms/internet.
 
heb gebrobeert te zoeken naar andere netwerken maar kan geen andere netwerken vinden.
 
(vanmiddag was ik een tijdje in koekange zelf heb ik 3g even aan gehad en hier kon ik gewoon interneten nu weer thuis werkt het weer niet)
 
 
edit: 17-10 gisteravond was hier weer iemand anders die even wou bellen lukte ook hem niet hij heeft telefoon ook naar 2g moeten zetten om te kunnen bellen bij ons thuis
hjvg
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
vanmorgen nogmaals geprobeerd telefoon op 3g te zettenkon nog steeds niet bellen net 5 min geleden weer opnieuwe geprobeerd en hij werkt weer.

lijkt er dus op dat vodafone dus eindelijk de storing heeft opgelost (die er volgens hun niet was)
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Zover ik weet zijn er geen verdere werkzaamheden geweest, maar het kan dat er nog iets is aangepast waar ik niks van weet. In ieder geval bedankt voor de melding.

Mocht het probleem terugkomen, meld je dan hier aub even. Dan laten we het onderzoek heropenen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic