Prusje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom maken jullie reclame voor 5G?

Weten jullie dan niet dat er OP DE HELE WERELD onnoemlijk veel mensen (artsen, wetenschappers e.d.) zeggen dat 5G gevaarlijk is en dat wij dit eerst beter onderzocht willen zien?

Ik snap NIET dat jullie door blijven gaan met 5G

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Prusje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp dat je je zorgen maakt maar heb je ook gelezen dat er onderzoeken zijn gedaan en die zeggen dat 5G helemaal niet slecht is voor de gezondheid? En als het wel zo zou zijn dat ze dan het 5G gedeelte zullen uitzetten. Omdat Vodafone hier aandacht aan geeft en er geld aan uitgeeft wil zeggen dat het veilig is. Anders zouden ze dit nooit doen. 

Daarnaast heeft het zoveel voordelen, teveel om op te noemen maar in de IT sector zeker. En tegenstanders met onderzoeken heb je altijd, dat kan. Oh ja, het is nog niet echt de officiële 5G omdat die frequentie nog niet is geveild. Dit wat Vodafone uitgeeft is bundels van 4G zodat je de snelheid hebt van 5G. 

Lees ook dit artikel:
Vodafone maakt voor de start van 5G gebruik van het bestaande 4G-netwerk en de bijbehorende frequenties. Dit wordt ook wel spectrumdelen genoemd. Hierdoor maakt een geschikt toestel gebruik van hetzelfde spectrum voor zowel 4G als 5G. Voor het volledige 5G-netwerk komen drie nieuwe frequenties beschikbaar, namelijk 700MHz, 3,5GHz en 26GHz. Een deel van deze frequenties worden later dit jaar geveild, terwijl een ander deel pas over een paar jaar volgt

https://www.iculture.nl/nieuws/vodafone-5g-nederland/

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Prusje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik begrijp dat je je zorgen maakt maar heb je ook gelezen dat er onderzoeken zijn gedaan en die zeggen dat 5G helemaal niet slecht is voor de gezondheid? En als het wel zo zou zijn dat ze dan het 5G gedeelte zullen uitzetten. Omdat Vodafone hier aandacht aan geeft en er geld aan uitgeeft wil zeggen dat het veilig is. Anders zouden ze dit nooit doen. 

Daarnaast heeft het zoveel voordelen, teveel om op te noemen maar in de IT sector zeker. En tegenstanders met onderzoeken heb je altijd, dat kan. Oh ja, het is nog niet echt de officiële 5G omdat die frequentie nog niet is geveild. Dit wat Vodafone uitgeeft is bundels van 4G zodat je de snelheid hebt van 5G. 

Lees ook dit artikel:
Vodafone maakt voor de start van 5G gebruik van het bestaande 4G-netwerk en de bijbehorende frequenties. Dit wordt ook wel spectrumdelen genoemd. Hierdoor maakt een geschikt toestel gebruik van hetzelfde spectrum voor zowel 4G als 5G. Voor het volledige 5G-netwerk komen drie nieuwe frequenties beschikbaar, namelijk 700MHz, 3,5GHz en 26GHz. Een deel van deze frequenties worden later dit jaar geveild, terwijl een ander deel pas over een paar jaar volgt

https://www.iculture.nl/nieuws/vodafone-5g-nederland/

Prusje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat een onzin om mij door een niet-in-vaste-dienst-zijnde-medewerker te laten afschepen met "als 5G niet veilig zou zijn zou Vodafone hier nooit aan beginnen"...  wat denkt u: dat ik mij ZO gemakkelijk met een kluitje in het riet laat sturen? 

Deze "medewerkster" voegt aan haar onbenullige antwoord ook nog eens toe "Ik werkt niet vast voor Vodafone dus u kunt aan mijn antwoord geen rechten ontlenen". 

Ik zou dus graag een antwoord van Vodafone ontvangen dat ik WEL serieus kan nemen en waar ik WEL rechten aan kan ontlenen!!!

Wat denkt u wel niet, ik voel mij beledigd, gekleineerd en niet absoluut niet serieus genomen. 

Ik neem die S20 Ultra toch maar niet en pieker er niet over om op deze wijze over te stappen naar Vodafone. 

Ik ga nu eerst een klacht indienen op face book!

Mw S.H. Oudshoorn uit Middelburg

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Prusje . Welkom hier. 

Als VodafoneZiggo hebben we begrip voor zorgen en vragen die leven rond 5G en bij (her)plaatsing van antennes. We vinden het belangrijk dat mensen zich hierover goed laten informeren. Meer informatie over 5G en antennes is te lezen op de site van het Antennebureau: https://www.antennebureau.nl/antennes-en-techniek/5g-en-antennes. Daarnaast biedt het kennisplatform EMV: https://www.kennisplatform.nl/ uitleg over het gebruik van radiogolven. Ook zelf verstrekken we uitgebreide informatie over ons antennepark en de veiligheids- en blootstellingslimieten waaraan wij ons houden. Meer hierover is te lezen via: https://www.vodafoneziggo.nl/samenleving/mobiele-telefoons-antennes-en-gezondheid/

Ik wil graag toevoegen dat ik het erg onvriendelijk vind dat je de informatie die @Energieboy (een “boy”, overigens 😉 ) neerzet als “onzin” , “onbenullig” en “afschepen”. Hij geeft je gewoon informatie, wat mij toch een uiterst vriendelijke handeling lijkt. Let er op dat we deze Community gezellig en nuttig houden door onze huisregels. Vooral de regels rondom het tonen van respect voor elkaar zijn natuurlijk erg belangrijk voor een fatsoenlijke omgang. 

In elk geval een prachtige dag gewenst :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic