sjoerd87

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

5653 EE - Eindhoven geen 3g

Ik zit in dit gebied van Eindhoven al een week zonder 3g, heb alle tests op de website uitgevoerd. Ook andere mensen met Vodafone hebben hier geen verbinding op telefoon of tablet. Je toestel geeft wel aan dat je 3G verbinding hebt, maar je komt niet op internet. 2G, bellen en sms werkt wel gewoon.

Ik heb al verschillende keren via de telefoon en chat geklaagd en hoop dat er nu echt eens iets aan gedaan wordt.

Groet,

Sjoerd
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
sjoerd87
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij werkt het sinds gisteravond ook weer gelukkig! Vind het alleen nog steeds vreemd dat het 'ineens' weer werkt en dat er al die tijd niets op de website heeft gestaan met betrekking tot een storing o.i.d. Ook als je belt word je niet veel wijzer.

Bekijk in context

10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Het zou echter kunnen zijn dat er en storing in je buurt is.
Meer info: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen
sjoerd87
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Dat is het probleem nu net, volgens de Vodafone website is er geen storing.... Maar buiten dit gebied werkt alles prima.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Sjoerd, merk je dit probleem nog steeds? Zo ja, zou je me dan een privéberichtje willen sturen met je klantgegevens en wat je exact waar merkt?
Hendrik62

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier op 5654HW exact hetzelfde probleem. Sinds 16 januari geen mobiel internet meer. Bellen en sms is geen probleem maar hier in de wijk geen mobiel internet. Loop ik 500 meter naar noord of zuid dan heb ik wel gewoon internet.

Probleem ook reeds telefonisch aangemeld. De eerste keer kreeg ik het verzoek om het even aan te kijken. Vorige week donderdag nogmaals gebeld en nu werd er beloofd om netwerkbeheer in te schakelen.

We zijn ondertussen bijna weer een week verder en nog steeds geen internet. Begint nu een beetje vervelend te worden dus morgen nog maar eens bellen.

Groet,

Henk
Hendrik62

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Zojuist de netwerk modus van mijn telefoon aangepast van GSM/WCDMA (auto-stand) naar ALLEEN GSM en dan krijg ik wel een, zij het trage, mobiele internet verbinding. Probleem met het 3G netwerk.

Groet,

Henk.


LarsKemperman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
5653PB precies het zelfde probleem hierzo
sjoerd87
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig zijn er meer mensen met het probleem, vind het alleen erg slecht van Vodafone dat er niks gecommuniceerd wordt. Ik heb hier al 3 tot 4 keer over geklaagd en je zit nog steeds zonder internet.

Iedere keer moet ik nieuwe 'testjes' doen en zeggen ze dat het aan de technische dienst wordt doorgeven. Vervolgens hoor je niks en zit je gewoon al 2 weken zonder 3g 😞
Hendrik62

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds vanavond werkt hier op 5654HW de 3G verbinding weer.

Ben blij dat het opgelost is, maar heb helaas ook niets van Vodafone gehoord en waarom zo'n storing twee weken moet duren is me ook een raadsel.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Hendrik62,

Goed om te horen dat het is opgelost! In Eindhoven zijn de laatste tijd vaak werkzaamheden om ervoor te zorgen dat het 3G netwerk sneller wordt en 4G geïnstalleerd kan worden. Dit kan zorgen voor tijdelijke verstoringen, maar het is dus wel voor het goede doel:).
sjoerd87
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij werkt het sinds gisteravond ook weer gelukkig! Vind het alleen nog steeds vreemd dat het 'ineens' weer werkt en dat er al die tijd niets op de website heeft gestaan met betrekking tot een storing o.i.d. Ook als je belt word je niet veel wijzer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic