Huib

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog geen uodate naar android 4.3

Hallo, Ik heb een Galaxy S3. Nog steeds geen update OTA ontvangen naar android 4.3. Via Kies kan ik niet updaten. Bel via Vodafone. Hoe kom ik er achter hoe of wanneer ik de update krijg. Via Samsung Chat wordt ik niet wijzer.
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Huib,

Om overbelasting van de servers te voorkomen, stelt Samsung de Over The Air update naar Android versie 4.3 in fases beschikbaar. Dus niet iedereen tegelijkertijd. Je kunt het beste op een vaste dag van de week, eens per week via Instellingen ---> Toestel-info ---> Software-update ----> Bijwerken
controleren of die update voor jouw Samsung Galaxy S III reeds beschikbaar is.
Wordt door Samsung bepaald aan de hand van het unieke IMEI-nummer van je smartphone, indien je controleert op updates.

Houd wel rekening met het feit dat je eerst tenminste 800 MegaByte aan toestel geheugen (device memory) dient vrij te maken, om de update probleemloos te laten verlopen.
Dit is heel belangrijk !!!

Ik verwacht dat die update ook voor de laatste groepen Samsung Galaxy S III - eigenaren nog deze maand beschikbaar zal komen. Volgens mij heeft die update een omvang van 418,68 MegaByte.

Updaten via een krachtig Wi-Fi-signaal is dus een must. Anders ben je zo door je Vodafone data-bundel heen.

Nog even geduld dus.

Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic