DroidEgon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G+ geen garantie van Vodafone!

Okay, ik mag dus mijn abonement verlengen bij Vodafone dus ik word via alle kanten bestookt door Vodafone om mijn abonement te verlengen.

Nou ben ik nog niet ingegaan op alle aanbiedingen die ik krijg omdat ik 1 garantie wil van Vodafone maar die willen ze mij dus niet geven!

Het verhaal is heel simpel, ik heb een telefoon die het standaard 4G netwerk (800Mhz) van Vodafone niet ondersteund! Eigenlijk kun je beter zeggen dat alle Nederlandse providers die 4G gebruiken op 800Mhz MIJN TELEFOON NIET ONDERSTEUNEN! Want we weten allemaal dat 4G op 800Mhz niet echt 4G is maar meer een soort van HSPA+(+).

Vorig jaar is tijdens het verlengen van mijn huidige abonement verteld dat het 1800Mhz flink zou gaan uitbreiden in 2015. Dat was voor mij reden genoeg om nog bij Vodafone te blijven. Dus hoopvol een abonement afgesloten MET 4G. Nou merk ik daar na 1 jaar nog weinig van en Vodafone heeft alleen het kleurtje verandert van de 4G voor de iPhone 5 naar 4G+ op hun dekkingskaart! (W00T W00T) Nou zag de planning van het 4G+ netwerk er wel weer veelbelovend uit! In Oktober 2015 zou ik in mijn regio bijna 95% 4G+ dekking hebben, perfekt!

Mijn telefoon is nog perfekt dus kan nog zeker een jaartje mee dus een sim only is DE oplossing! Dus ik vanochtend contact opgezocht met Vodafone of ze deze planning kunnen garanderen! Na wat verschillende afdelingen gesproken te hebben (via chat), niemand gevonden die deze planning wil (kan) garanderen.........dus......... lekker dan!

Dus mijn enigste oplossing is, wanneer ik waar voor mijn geld wil, om over te stappen naar de concurrent!

Is er nou niemand bij Vodafone die mij iets van een garantie kan geven dat jullie daadwerkelijk het 1800Mhz netwerk aan het uitbreiden zijn?


0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic