marielle-kok

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan niet bellen en gebeld worden Samsung S4

Sinds gisteren (25-8-2015) kan ik niet gebeld worden, hij gaat niet over en ik ontvang even later een sms dat ik een oproep heb gemist.
Ook zelf bellen kan ik niet. hij blijft op zoeken staan en geeft daarna geannuleerd aan.

Wel kan ik sms ontvangen en heb ik gewoon 4G.
Opnieuw opstarten, batterij en simkaart verwijderen en terug plaatsen hebben allemaal niet geholpen.

Wie weet de oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
De apn instellingen zijn voor het internet 😉
Dit kan wel zoals ze aangeeft. Probeer eens handmatig een ander netwerk te selecteren en deze weer terug te zetten op het vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan.
Weet je toevallig of er meer gebruikers van Vodafone last van hebben?

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Het kan misschien zo zijn dat er werkzaamheden of storingen in je buurt bevinden waardoor je slecht bereik hebt op het gebied van mobiel bellen. Zou je even je postcode kunnen invoeren via de dekkingskaart om dit even te controleren? Dan kunnen we dat alvast afvinken en verdere tips aan je melden.

Controleer ook je APN instelingen via de handleidingen site, http://handleidingen.vodafone.nl/web/
Anonymous
Niet van toepassing
De apn instellingen zijn voor het internet 😉
Dit kan wel zoals ze aangeeft. Probeer eens handmatig een ander netwerk te selecteren en deze weer terug te zetten op het vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan.
Weet je toevallig of er meer gebruikers van Vodafone last van hebben?

marielle-kok
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het was een storing bij vodafone.. stond nog niet op de site gemeld maar meerdere in de omgeving hadden er last van. Gelukkig is het weer opgelost!!

Bedankt voor jullie hulp
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
-kok fijn dat het nu opgelost is! Bedankt voor je terugkoppeling 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dacht al inderdaad dat het en storing was ;)! Fijn om te weten dat je weer gebruik kun maken van het netwerk.

Fijne avond.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic