Frank G

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G Egypte

Hallo,
Ik heb een simkaart gekocht in Egypte met een internet(4G) abonnement, echter hij gaat niet verder dan H+.... wie kan mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Frank G,

Vervelend dat het niet goed werkt. Het bereik in Egypte is natuurlijk niet zo goed als in Nederland. Vanaf een afstand is het echter lastig te bepalen waar dit aan ligt. Het kan aan de simkaart zelf liggen, dat zou je dan met de lokale provider moeten bespreken. Het kan ook aan het bereik liggen: er zullen niet overal zoveel masten staan als in Nederland. Het kan ook met de instellingen in je telefoon te maken kunnen hebben. Lees daarvoor eens dit topic: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774.

Hopelijk kom je hiermee een stukje verder!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Frank G,

Vervelend dat het niet goed werkt. Het bereik in Egypte is natuurlijk niet zo goed als in Nederland. Vanaf een afstand is het echter lastig te bepalen waar dit aan ligt. Het kan aan de simkaart zelf liggen, dat zou je dan met de lokale provider moeten bespreken. Het kan ook aan het bereik liggen: er zullen niet overal zoveel masten staan als in Nederland. Het kan ook met de instellingen in je telefoon te maken kunnen hebben. Lees daarvoor eens dit topic: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774.

Hopelijk kom je hiermee een stukje verder!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status Frank G ?
Frank G
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Sharon,

Helaas heeft het niet geholpen, heb alle suggesties uit het artikel geprobeerd...

Aangezien er geen winkel in de buurt is kan ik dus ook niet met de simkaart terug gaan...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de kruistest ook geprobeerd Frank G?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht er geen reactie komen, dan zal ik het topic sluiten Frank G.
Frank G
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ook dit heb ik geprobeerd. Helaas geen effect, zeer teleurgesteld in Vodafone. Volgende keer koop ik zeker geen Vodafone simkaart en zal dit ook zeker niet aanraden.
Het heeft niks met dekking te maken aangezien ik nergens binnen Egypte 4G heb gehad.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is jammer om te horen Frank G. Het kan zijn dat er op de plek waar jij was geen 4G dekking was vanuit Vodafone Egypte ivm een storing of werkzaamheden. Helaas is dit niet iets wat wij kunnen controleren,
Frank G
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals ik aangaf lag het niet aan de plek, vorig jaar héb ik ook een simkaart gekocht en daarmee geen enkel probleem gehad. Ook in zelfde gebieden geweest.

Gewoon opgelicht door het Vodafone verkooppunt
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Werkzaamheden of een storing kan helaas een oorzaak zijn zoals ik hierboven al aangaf en kunnen altijd voorkomen. Ook in Egypte Frank G.
Aangezien dit een discussie gaat worden die de verkeerde kant op gaat en het afschuift op oplichting, zal ik het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic