Tiny1956

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4711 - St Willebrord - slecht tot geen mobiel Internet ontvangst postcode

Helaas weer geen mogelijkheid om te kunnen surfen op Internet .pagina's die niet geopend kunnen worden en aangeven geen verbinding. Klachten al zo vaak gemeld en nog steeds geen oplossing .2 g werkt wel maar is zo langzaam dat dat ook vaak mis gaat . Ben jarenlang trouwe klant maar dit maakt me zo ontevreden dat als het zo blijft toch voor een andere provider moet kiezen die wel kan geven wat ze beloven. Promoten 4 G maar heb maar net de verbinding van de 90 jaren het ouderwets signaal kan en mag dit in 2013 met een Red abonnement. Op kleine dorpjes wonen ook klanten die betalen en recht hebben op een in ieder geval een werkend systeem.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Alles werkt weer volgens mij gr Peter valentijn

Bekijk in context

28 Reacties 28
Tiny1956
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Moet we wenden tot eigen wifi om dit bericht te plaatsen jammer dat zo moet zijn Vodafone. Geef tenminste toe dat het niet goed zit en wees eerlijk tegen de betalende klanten. Geen storingen te vinden op postcode 4711 op de site en voordien redelijk te doen maar vanaf begin augustus problemen dus misschien wel iets mis met apparatuur bij doorgeven 3 G zendmast. Hoop dat jullie het snel op kunnen lossen zodat ik nog lang een tevreden klant mag blijven anders is de keuze snel gemaakt.
zowiezo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde hier en heb een vermoeden dat door de komst van 4G Vodafone de 3G knijpt zodat je overstapt naar een 4G Abonnement vind het jammer dat ze geen complete info op het forum zetten wat er aan de hand is met het 3G signaal dat zou ontevredenheid weg halen binnen je klant bestand. Ikzelf heb vanalles geprobeert zelf na de winkel geweest om te vragen hoe en wat en aan de hand is en overweeg toch te gaan kijken na andere provider als dit niet snel opgelodt word ik betaal tenslotte voor 2 abonnementen...
Tiny1956
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben ook naar winkel geweest daar gaven ze het advies mijn telefoon op te sturen om te kijken of er iets mis mee was maar dat is de oplossing niet want op minder dan 5 km is mijn mobiel Internet gewoon goed .klanten service zegt dat gemeten is dat mijn ontvangst goed is op mijn adres maar de praktijk is anders .Waar moet je dan je klachten neerleggen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Tiny, ik begrijp dat je al wat langer geen goed gebruik van 3G kunt maken thuis. Ik heb gekeken of er op die postcode storingen bekend zijn en hoe de dekking daar is. Er is op dit moment bij ons niets bekend qua problemen en de metingen van de 3G dekking die ik heb zijn daar goed. Je zou zonder problemen gebruik moeten kunnen maken van 3G

Daarnaast, als je op een andere plek prima 3G hebt is er inderdaad niets mis met je toestel.
Mag ik vragen of je ook al telefonisch contact gehad hebt met onze klantenservice en of mijn collega's al een onderzoek hebben laten doen naar de lokale 3G mast? Die staat namelijk zo ongeveer bij je om de hoek, dus als je geen goed 3G hebt kan er daar iets mis mee zijn.

zowiezo schreef:

Ik heb hetzelfde hier en heb een vermoeden dat door de komst van 4G Vodafone de 3G knijpt zodat je overstapt naar een 4G Abonnement
*knip*
Waarom heb je die indruk? We breiden ons 3G netwerk juist uit, omdat de komende jaren het grootste deel van de klanten (ook) nog 3G zal gebruiken. Die klanten willen we niet in de kou laten staan. En naast een uitbreiding van de capaciteit van het 3G-netwerk hebben we ook de snelheid van veel abonnementen op 3G verhoogt.
Daar hebben we ook vorige maand nog een persbericht over gepubliceerd (dat vind je oa hier).
Klinkt niet alsof we mensen naar een 4G toestel of abonnement proberen te pushen toch? 🙂
Tiny1956
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb al vanaf begin augustus hiervover contact opgenomen met klanten service en zelfs afgelopen vrijdag om vriendelijk te vragen en door te geven dat het plaatselijk moest zijn. Mijn dochter is ook met hetzelfde toestel bij Vodafone  en loopt met hetzelfde probleem .op haar werk 4 km van huis werkt alles prima .ze zoude het doorgeven aan technische dienst maar nu is het al half september en niets of geen berichtje voor bevestiging. 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat klinkt inderdaad als een netwerkprobleem. Ik heb je net een privéberichtje gestuurd, zou je daar op willen reageren? Dan kan ik eea nader uitzoeken.
PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Op postcode 4711 EC wel 3G signaal maar geen internet op geen van de 3 abbo's die wij hebben gr peter valentijn
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Peter, hoeveel streepjes 3G dekking heb je en sinds wanneer ondervind je dit? Dan kunnen we dit meenemen in het onderzoek naar de problemen op die locatie.
PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Alles werkt weer Gr. Peter
Tiny1956
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan heb je geluk Peter bij mij af en toe wat bereik en zeer zwak meestal geeft Internet aan kan pagina niet laden. Moet nog steeds via eigen thuis wifi pagina laden. gr Tiny
Tiny1956
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ter aanvulling nog wat gegevens Mijn telefoon staat op automatisch netwerk en via mijn gegevens op status ontvangst schakelt hij steeds vsn HSPSP 111 dBm 0 asu-113 dBm 1 asu naar UMTS 111 dBm 1 asu- 113dBm 0 asu. Netwerk fout.
PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Idd dacht dat het goed was maar is het niet 3strepen signaal van de 5 3 G maar geen internet op postcode 4711EC GR. Peter valentijn
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey,

Hebben jullie hier nog steeds last van? Of is het inmiddels opgelost?
Dan weten we of we dit verder moeten escaleren.
Tiny1956
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goedenmidag  helaas wel mijn telefoon schakelt steeds om verbinding te maken die er niet is  van 3 G Naar Hspap en het gewone 2 G netwerk .Heel zelden tijdens het schakelen kan hij af en toe een pagina laden en vervolgens weer geen netwerk beschikbaar op telefoon.Op mijn melding op forum heb ik de status van verbinding  vermeld.
Jammer en vervelend  dat het de laatste tijd en alleen in mijn postcode  geen verbinding heb.
met vriendelijke groet M.C. HEEREN
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Tiny, er is inderdaad nog steeds niet duidelijk wat er nu precies aan de hand is maar er lijkt iets mis. Ik heb de gegevens die je via PB het doorgegeven aan onze technische dienst en die is er nu mee bezig. De exacte oorzaak ontglipt ze nog op dit moment. Sorry dat het zo lang duurt.
Tiny1956
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben telefonisch benaderd door klantenservice voor meer informatie en beloofde snelle oplossing .Op dit moment niets meer mogelijk via 3 G helemaal niks alleen bellen via Gewone oude 2g Net ook het zeer langzame wel aanwezig data verkeer. Ben nu al ruim 4 weken bezig met het zelf zoeken naar oplossingen via diverse wegen .hoop dat jullie dit serieus nemen omdat het heel negatieve reclame voortbrengt en mij geen vertrouwen meer geeft in het eens zeer betrouwbare bedrijf dat garant stond voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Bedroevend dat ik dit zo kenbaar moet maken via mijn eigen thuis wifi en niet over de Internet van Vodafone dit zegt toch genoeg. storing kan altijd het blijft apparatuur maar 4 weken is toch lang .Hopelijk kan ik snel antwoorden met goed nieuws dat alles weer naar behoren werkt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Bedankt voor de update Tiny. We gaan ervan uit dat onze collega's hun best doen dit zo goed mogelijk te onderzoeken en uiteindelijk oplossen.
Tiny1956
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu 29 september nog niets gebeurd zie zelf nog niet op storingen dat het in behandeling is dat er echt een storing betreft. Ben wel gebeld door klanten service maar kon niet beantwoorden omdat ik in België overdag werk en geen telefoon aan mag heb dit ook aangegeven toen ik met klanten service terug belde. Wil graag weten hoe ik er nu voor sta en wat er te gebeuren staat .2 abonnementen en al lange tijd geen Internet verbinding op mijn thuis lokatie .ZUCHT.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Tiny,

Zouden de technici je misschien mogen mailen? Of vanaf welk tijdstip ben je wel bereikbaar?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic