Hallo Tiny, ik begrijp dat je al wat langer geen goed gebruik van 3G kunt maken thuis. Ik heb gekeken of er op die postcode storingen bekend zijn en hoe de dekking daar is. Er is op dit moment bij ons niets bekend qua problemen en de metingen van de 3G dekking die ik heb zijn daar goed. Je zou zonder problemen gebruik moeten kunnen maken van 3G
Daarnaast, als je op een andere plek prima 3G hebt is er inderdaad niets mis met je toestel.
Mag ik vragen of je ook al telefonisch contact gehad hebt met onze klantenservice en of mijn collega's al een onderzoek hebben laten doen naar de lokale 3G mast? Die staat namelijk zo ongeveer bij je om de hoek, dus als je geen goed 3G hebt kan er daar iets mis mee zijn.
zowiezo schreef:
Ik heb hetzelfde hier en heb een vermoeden dat door de komst van 4G Vodafone de 3G knijpt zodat je overstapt naar een 4G Abonnement
*knip*
Waarom heb je die indruk? We breiden ons 3G netwerk juist uit, omdat de komende jaren het grootste deel van de klanten (ook) nog 3G zal gebruiken. Die klanten willen we niet in de kou laten staan. En naast een uitbreiding van de capaciteit van het 3G-netwerk hebben we ook de snelheid van veel abonnementen op 3G verhoogt.
Daar hebben we ook vorige maand nog een persbericht over gepubliceerd (dat vind je oa
hier).
Klinkt niet alsof we mensen naar een 4G toestel of abonnement proberen te pushen toch?
🙂