Beste,
Vorige week is mijn abonnement bij vodafone in gegaan. Over de verbinding ben ik zeer te spreken. Ik heb in het algemeen overal 4 tot 5 streepjes verbinding met mijn iphone. Waar ik alleen niet over te spreken ben is de batterijduur indien 3G is ingeschakeld. Indien ik 3G heb ingeschakeld gaat er 1% af per 2 min. En dan ben ik niet eens aan bezig met internet en is dit alleen als het beeldscherm aanstaat. Schakel ik 3G uit dan verbeterd mijn batterijduur dramatisch en gaat er maar 1% af per 6 a 7 min. Ook in standby tijd met 3G aangeschakeld is mijn batterij binnnen notime leeg.
Bij kpn had ik met 3g ingeschakeld op een werkdag tijdens 11;45 nog ongeveer 95 % over, nu bij vodafone is dit 80% en dan gebruik ik de telefoon exact het zelfde.
Ik heb inmiddels mijn iphone ook al 2 keer hersteld via itunes dit mocht ook niet baten.
Graag zou ik willen weten of de slechte batterijduur kan komen vanwege een defect in de simkaart? volgens de site van apple zou je 8 uur op 3G moeten kunnen internetten. Zoals het er nu aan toe gaat komt ik niet eens aan de 4 uur en dan heb ik mijn helderheid van me beeldscherm zelfs op 33% staan.
Graag zie ik een antwoordt tegemoet.
Groet,