Wainando schreef:
Ik heb nog altijd ios7.02 met de oude vodafone carrier settings op mijn iphone 5. dat ding wordt nog goud waard aangezien het de enige ios7 optie is (met .01) met vodafone 2g. Ik wordt continue gevraagd om de nieuwe carrier te installeren: NEE is het antwoord en Vodafone heeft echt heel erg afgedaan bij mij. 4g, who cares als je er geen batterij aan overhoud en geen goede dekking hebt. 2g is en blijft king, maar goed, daar wordt niet aan verdiend door onze 'service' providers.
Geld waard worden? Dat niet, op het moment dat jij hem wil verkopen herstel je je iPhone naar fabrieksinstellingen dus dit maakt toch niet uit. Zelf heb ik momenteel ook nog 7.0.2. erop staan.
Zelf zeggen ze in de reclames "was alles maar zo snel als 4G" nou, jullie reacties en de uitrol van 4G mag zelf ook wel sneller. KPN heeft zelf wel een vraag bij Apple neergelegd (zie:
klik). Vraag me af of jullie dit probleem überhaupt wel bij Apple hebben gemeld. Het is gewoon te gek voorwoorden dat ik maar 30%+ van mijn batterijduur moet opofferen om de laatste updates te krijgen OF om überhaupt 4G te kunnen ontvangen..