husseinn95

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3G netwerk niet bereikbaar

In amersfoort 3815 heb ik geen 3G beschikbaar. Sinds 17 mei 2013. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
4 Reacties 4
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi husseinn95,

Ik heb een aantal vragen voor je:

- Heb je op andere locaties wel een 3G signaal, of heb je nergens 3G?
- Welk toestel heb je? (staat 3G ingeschakeld op je toestel)
- Zou je ons de volledige postcode door kunnen geven?
husseinn95
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op mijn iPhone 5 heb ik helemaal geen 3G verbinding. Ik heb al mijn tel opnieuw opgestart. 3815 TB
alicia9

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb hetzelfde. Als ik thuis ben kan ik via wifi en dus wel internetten. Als ik bij huis weg ga heb ik er geen 3G staan en dus ook geen internet.. Heeeel vervelend.. Ik heb alles hetzelfde ingesteld als iemand anders met ook vodafone en dezelfde telefoon...

Ik heb een samsung advance..

Mijn postcode: 7881 HV Emmercompascuum (Drenthe) ..

Zou u hier aub naar kunnen kijken? Ik heb er al een paar weken last van.. Dan weer wel i-net dan weer niet..
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Alicia,

Zou je je eigen topic kunnen maken hierover? Aangezien het hier om 2 totaal verschillende plaatsen gaat.

Alvast bedankt 🙂
@Hussein, zou je de vragen van Robbie volledig willen beantwoorden? Dan kunnen we erachter komen wat het probleem precies is. Op die locatie zijn namelijk geen storingen of werkzaamheden en de dekking is er uitstekend. Dan moet er toch iets anders aan de hand zijn. Heb je het dus alleen daar of op meerdere locaties? Haal je simkaart even 10 minuten uit je toestel en start opnieuw op. Welk toestel heb je? Wanneer ben je ingeporteerd? Veel vragen maar die kunnen ons veel duidelijk maken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic