Goedemiddag,
Ik hou niet van formaliteit die niet menselijk is, maar ook niet van populaire taal die evenmin menselijk is. Ik ken u/jou niet en omgekeerd ook niet. Dat hoeft ook niet.
Het enige dat ik graag wil is geholpen worden. Dat gebeurt in dit forum niet (was ook mijn eerdere ervaring).
Zojuist maar eens gebeld met de helpdesk die je als zakelijk gebruiker zonder keuzemenu zou moeten kunnen bereiken. Niet waar: 3 menu's en dan pas een mens. Wel een aardige trouwens, die het kon verdragen dat ze heel wat kritiek hoorde. Ze was ook heel eerlijk: inderdaad is Vodafone gewoon heel populair geworden in haar taalgebruik. En als je dat niet bevalt moet je gewoon naar een andere provider overstappen dus. Dat zal ik doen (na 10+ jaar klantzijn).
Ze hielp me ook: weliswaar niet met de storingsvraag die ik had over dekking die opeens veel slechter was (en ja, ik snap het verschil tussen 2G en 3G, als je me zou kennen zou je weten dat ik al 20 jaar in de telecom werk..). In plaats daarvan krijg ik een kastje van 85 euro gratis opgestuurd voor binnendekking. Dat dan weer wel.. Lijkt me bedrijfeconomisch wel wat op af te dingen, maar het is wel een antwoord.
De callcentermevrouw hielp me ook aan een tip: een mail sturen aan zakelijke support. Die bellen en dan krijg je ook een nummer van ze.
Goede tip! Formulier ingevuld (alles invullen alsof je nog niet bestaat voor Vodafone inclusief je bedrijfsgrootte...) en nu maar wachten op het telefoontje.
Succes Vodafone! Je zakelijke concullega's wordt het wel erg makkelijk gemaakt zo.