Myst1c_Vo1d

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2x opgewaardeerd, 2x saldo verdwenen

Beste lezer,

ik heb afgelopen maand mijn beltegoed opgewaardeerd omdat dit gewoonweg op was. Hiervoor heb ik 20,- opgewaardeerd. Ik merkte al gauw dat er ongeveer elke dag wel 1,- van mijn tegoed af ging, zonder dat het apparaat daadwerkelijk gebruikt werd voor maar ook iets. Mobiel internet staat volledig uit, Wifi only, geen abbonnementen/vaste kosten. Ik heb hierna weer opgewaardeerd met 10,-. Helaas is het 3 weken later al op, zonder dat ik maar ook iets heb gedaan. Het apparaat heeft zelfs 3 dagen op mijn bureau gelegen, waarbij wel weer 5,- verdwenen was van het saldo. Waar gaat dit geld allemaal naartoe? Ik heb dus in ongeveer 2 maanden 30,- verspild aan lucht...

Mvg,

Dennis
2 Reacties 2
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Myst1c_Vo1d

wil je even inloggen op my vodafone en kijken als je een blox aan hebt staan?

Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Myst1c_Vo1d ,
welkom op ons forum en bedankt voor je bericht. Laten we vooropstellen dat beltegoed natuurlijk niet zomaar kan verdwijnen. Ergens moet er iets gebeuren waardoor je tegoed afneemt.
- Als je internet gebruik en je hebt géén blox aan dtaan dan ga je automatisch over op internet dagtarief
- Kijk svp of je geen apps toestemming hebt gegeven om automatisch te updaten
- Kijk svp je wifi verbinding na (staat er het icoontje als je denkt met wifi verbonden te zijn)
- Kijk svp of je geen sms berichten ontvangt van 4 cijferige afzenders waar je voor betaalt

Dit zijn zomaar wat zaken die van je beltegoed gebruik zouden kunnen maken.
We kunnen via het forum geen individuele gevallen bekijken (dat zou ten koste van je privacy gaan). Mocht je dus meer informatie willen dan kun je hiervoor de overige social media of onze chat gebruiken.

Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic