Waarom 24 uur service als jullie deze niet waar kunnen maken.
Het is heel vervelend dat jullie iets aanbieden wat jullie niet waar kunnen maken.
Ik heb mijn telefoon op woensdag 20 juli aangemend voor spoedreparatie en eerste moment van levering is op maandag 25 juli.
En daarbij moet ik ook vermelden dat het bij ophalen en bij bezorgen mis is gegaan.
Ik heb meerdere malen op jullie gewacht.
Er wordt een datum en tijdstip aangegeven en 20min ervoor een mailtje verstuurd. Met een andere ophaal of bezorgmoment dagen later!
Heel erg vervelend dat jullie nog de 24 uur service promoten en geen backup hebben als het misgaat met de bezorging service.
Meerdere malen heb ik met jullie gebeld en gevraagd voor een oplossing. Maar deze hebben jullie niet.
Behalve laat het bij een kennis leveren en deze stuurt je op,(ik vertrek naar buiteland) of je kan eentje even ergens lenen of kopen....
Schandalig!!
Voor een bedrijf als vodafone die hun zakelijke klanten hoort te ondersteunen zeer slechte service.