In reactie op de vraag van de moderator of er meerdere mensen zijn met deze problemen.
Jazeker!
Ik werk in de genoemde postcode regio. Zodra ik Leidschendam noord binnen kom rijden, valt de 3G verbinding weg. Als er dan al verbinding is (3G icoon), doet de telefoon naarstig z'n best om data te versturen (uplink pijltje knippert), maar is er geen netwerkverkeer mogelijk. Collegas met tevens een Vodafone abonnement hebben hetzelfde probleem. Zodra ik de regio aan het einde van de dag weer verlaat, is er direct weer netwerkverbinding en komen de gemiste emails en statusberichten binnenstromen.
Ik heb hier reeds eerder een melding voor aangemaakt: 130730-001156, waarna mij gemeld werd dat er geen problemen bekend waren (en daarmee klaar).
Meerdere collega's hebben contact opgenomen over ditzelfde probleem. Wij hebben alle in de sticky genoemde stappen doorlopen, echter zonder resultaat. Bellen gaat doorgaands wel goed, al komt het regematig voor dat het nummer 2x gekozen moet worden voordat het gekozen nummer daadwerkelijk gebeld gaat worden. Probleem doet zich ook buiten voor en andere providers hebben deze problemen niet, dus het lijkt mij ook niet aan eventuele storing binnen het gebouw te liggen.
Dit probleem doet zich nu al enkele maanden voor. Ik zou graag zien dat Vodafone dit probleem (eindelijk) onderkent en met een oplossing komt.