Femke1980

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil mijn abonnement online wijzigen, maar dat kan blijkbaar niet.

Waarom kan ik mijn abo niet wijzigen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Femke1980,

Je kunt je abonnement wijzigen via je My Vodafone. Hiervoor kun je gaan naar http://voda.fo/ne/5i8yn en inloggen met je My Vodafone gegevens. Als het via My Vodafone niet lukt dan kan het zijn dat het (nog) niet mogelijk is om je abonnement te wijzigen of dat er iets anders aan de hand is. Neem in dat geval contact op via Twitter, Facebook, telefonisch of e-mail. Dan kunnen we het voor je nakijken. Via het Forum kunnen we dit helaas niet voor je nakijken, we hebben hier namelijk je gegevens voor nodig.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Femke1980,

Je kunt je abonnement wijzigen via je My Vodafone. Hiervoor kun je gaan naar http://voda.fo/ne/5i8yn en inloggen met je My Vodafone gegevens. Als het via My Vodafone niet lukt dan kan het zijn dat het (nog) niet mogelijk is om je abonnement te wijzigen of dat er iets anders aan de hand is. Neem in dat geval contact op via Twitter, Facebook, telefonisch of e-mail. Dan kunnen we het voor je nakijken. Via het Forum kunnen we dit helaas niet voor je nakijken, we hebben hier namelijk je gegevens voor nodig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic