Hoi
Ken27 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, wat een verhaal en wat vervelend dat je dit is overkomen. Begrijp best dat als je van TM afkomt en je naar Vodafone toe gaat je er niet aan denkt dat het bij Vodafone ook mogelijk is maar je je daar voor moet aanmelden. Dit heet
BloX Beperkt Internet (deze geeft je dan een lage snelheid en daarom hoef je dan geen extra kosten te betalen). Het zou misschien nog mooier zijn dat deze dienst al aan staat ipv dat je deze aan moet zetten of dat iemand van de klantenservice, of via een e-mail, je erop wijst dat deze dienst wel aangezet dient te worden alvorens te kunnen gebruiken. Misschien helpt je verhaal wat je hebt geschreven en gaan ze er misschien over denken om dit aan te passen of mensen actiever te informeren.
Erg vervelend dat je zo'n lange tijd geen app hebt kunnen installeren. Het lijkt een beetje op de wet van Murphy. Maar gelukkig kan je daar nu wel bij en is dat probleem opgelost.
Over de kosten die je hebt gemaakt kan ik verder niet zoveel over melden. Daar zal je echt Vodafone voor moeten aanspreken want dit is een klanten helpt klanten community en ik kan daar niets over melden. Een moderator van Vodafone, die hier ook rond kijkt, kan je ook niet helpen want dit heeft te maken met privacy wetgeving. Het best wat je kunt doen is een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Bij deze mensen zou ik je verhaal melden en vragen of ze iets met het teveel betaalde geld willen doen. Kom je daar niet uit, of heb je niet het gewenste antwoord, dien dan een
officiële klacht in bij Vodafone.
Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen en nogmaals, het is super vervelend, kan me dit heel goed voorstellen. Succes en laat nog weten hoe het is afgelopen, daar leren wij hier op de community ook weer van.