jankoljr

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

2014 - Haarlem - Geen bereik met bellen , sms of internet

Beste, Sinds afgelopen week lijkt het signaal steeds zwakker te worden hier in Haarlem - Zuid. Sinds vandaag kunnen wij binnen af en toe bellen en zeker niet internetten. Alle stappen zijn doorlopen of het toestel goed staat. Maar mede Vodafone gebruikers hier in het pand hebben het zelfde probleem. Het toestel is steeds aan het zoeken... Af en toe staat er Vodafone NL en nog minder vaak staat er GPRS... 3G is helemaal niet gezien... Ik hoop dat u een oplossing kunt vinden. Met vriendelijke groet!
31 Reacties 31
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat is wel zeker en vervelend probleem....
Op de volgende link houd Vodafone bij waar enige storingen kunnen plaatsvinden heb je daar al eens gekeken?
 
Link: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen
jankoljr
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jep alles bekeken en daar staat hij niet tussen. Maar dat is volgens mij ook de bedoeling toch dat je eerst alles checkt en een aantal stappen doorloopt alvorens je iets hier post? En de 5e vodafone telefoon is hier nu in huis die het ook niet doet dus ligt niet aan één toestel... Ik neem aan dat iemand van Vodafone hier meekijkt of moet ik het nog elders melden?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
''Don't you worry a Moderator is always looking to a topic Forum''
Hopelijk frist de tekst je boven wat meer op?
 
En anders kun je altijd (proberen) contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone.
En wachten op en Moderators hulp mag altijd!
 
Alvast succes.
jankoljr
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sorry dat ik niet 123 had opgemerkt dat jij niet van vodafone zelf bent... Maar na 25min wachten kreeg ik iemand aan de lijn bij vodafone die meldt dat er inderdaad storing is maar als je dan vraagt waarom dat dan niet op de site staat weet hij het antwoord niet... Dat had weer een wachtende gescheeld... Nu moeten we op 2G over maar wie of wat dan meld dat het opgelost is heb ik geen idee... Overal staat een groene vink van dat het opgelost is maar niet dus... Zo jammer...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
jankoljr schreef:
Sorry dat ik niet 123 had opgemerkt dat jij niet van vodafone zelf bent... Maar na 25min wachten kreeg ik iemand aan de lijn bij vodafone die meldt dat er inderdaad storing is maar als je dan vraagt waarom dat dan niet op de site staat weet hij het antwoord niet... Dat had weer een wachtende gescheeld... Nu moeten we op 2G over maar wie of wat dan meld dat het opgelost is heb ik geen idee... Overal staat een groene vink van dat het opgelost is maar niet dus... Zo jammer...
Hey Jan,

Ik heb het even nagekeken en het zou inderdaad niet de bedoeling moeten zijn dat die storing als opgelost staat weergegeven want de storing loopt nog steeds. Bedankt voor de melding! Ik heb het meteen aangepast.

Edit: Het topic staat trouwens hier.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat geeft niks tot nu toe ben ik de Adviseur oftewel AD. Helaas kan ik ook het netwerk niet fixen :(. Je zult toch echt moeten wachten op het teken van Vodafone wanneer de storing is opgelost.
 
En hopelijk is de storing wel snel over. En heb je nog enige vragen over bijvoorbeeld Vodafone kun je deze gerust op het Forum achterlaten.
jankoljr
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zie op de site dat de storing verholpen moet zijn en ik zou dan zoals besproken met die meneer van VF weer 3G inschakelen maar dan blijkt de iphone zoeken en geeft dan de melding geen internet te kunnen vinden... Ook na opnieuw opstarten niet... Kan ik nog iets anders doen?
JamesJ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helemaal geen internet in dit gebied nu
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Jan,

Zoals ik eerder ook al aangaf stond inderdaad op het forum aangegeven dat de storing opgelost was terwijl dit niet het geval was. Ik heb dit ondertussen al aangepast. De storing is dus nog steeds actueel.
jankoljr
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gelukkig ik ben dus niet de enige die het meldt... Ben al de hele ochtend bezig met het melden ervan...
jankoljr
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Maartje, ik weet niet hoe ik het je moet laten zien maar bij mij staat er wederom een groen vinkje en en melding dat het is opgelost maar ik wacht af...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
jankoljr schreef:
Maartje, ik weet niet hoe ik het je moet laten zien maar bij mij staat er wederom een groen vinkje en en melding dat het is opgelost maar ik wacht af...
Zou je me misschien het linkje kunnen doorgeven? Dan kijk ik er even naar.
jankoljr
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zoiets?
 
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/Haarlem/m-p/100528/highlight/true#M1253
 
Maar zie nu dat er meer zijn en ik steeds naar deze keek... Staat volgens mij geen datum bij en wel een dag. Hier staat woensdag en bij de link van jou dinsdag. Jan
jhamelink

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
storing 2014 rest van haarlem wel bereikbaar!

thuis niet kunnen bellen en internetten

op 3 van de 5 abbonementen dit probleem

LOS DIT OP VODAFONE..
het duurt nu al de gehele dag.

zoveelste storing al in korte tijd. Betaal niets voor niet zoveel.
2014KZ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 's avonds wel GSM bereik (als ik dit in de netwerkinstellingen aanpas), maar geen WCDMA (en LTE) bereik. 
Zodra ik in de auto stap en uit deze buurt weg rij, heb ik wel weer WCDMA bereik. Dit is al een aantal dagen het geval. Overdag werkt soms ea wel. 
kortom.. drama...moet de heletijd de instellingen handmatig aanpassen.. want automatisch GSM/WCDMA resulteert in helemaal geen bereik (kan niet bellen/gebeld worden en geen internet). 
Dus: zodra ik 500meter-1km hier vandaan ben, werkt GSM/WCDMA automatisch naar behoren. 
jankoljr
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En vandaag wederom geen bereik... Zo handig!
jankoljr
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Maartje, Heb je al nieuws want ook vandaag is er geen bereik... Wederom staat op de storingen pagina dat 2uur geleden het probleem is opgelost alleen kan ik het niet merken en gezien het aantal reactie's hier ben ik wederom niet de enige...
novility

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
storing blijft voor doen. graag spoedig een oplossing.
jankoljr
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas... Maar hoe meer mensen zich hier melden... Maar de mensen achter dit forum kunnen niets betekenen, daar zijn weer andere voor maar geven onze boodschappen wel door dus hopen op herstel...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic